Jövőre is dupláz a Magyar Termék
2020 legnagyobb feladata az új védjegyek sikeres bevezetése lesz a Magyar Termék Nonprofit Kft. számára, de emellett tovább dübörögnek a partnercégek eladásait segítő népszerű akciók, és folytatódik a karácsonykor kezdett tudatformáló gyerekprogram is – foglalta össze Benedek Eszter ügyvezető, mit terveznek jövőre.
A Magyar Termék védjegyrendszert működtető társaság ősszel lépett piacra új védjegyeivel, a kiemelkedő minőségét igazoló Kiváló Termékkel, és a környezetbarátságot jelző ÖKOlogikus Termékkel. Már megvannak az első védjegyhasználók, és több termék minősítési eljárása is folyik.
Benedek Eszter szerint 2020-ban a fő feladatuk, hogy megismertessék a gyártókkal a két új jelölés adta lehetőségeket, és minél több kiemelkedő termékre felkerüljenek ezek a jelzések. Bízik abban, hogy a Kiváló Termék és az ÖKOlogikus Termék ugyanolyan sikeres lesz, mint a védjegycsalád többi tagja.
Az új védjegyek mellett nem hanyagolják el a hagyományos Magyar Termék jelölések marketingtámogatását sem. A nagy védjegyhasználói érdeklődésre és kiváló hatékonyságra tekintettel 2019-ben először indítottak két országos közösségi nyereményakciót. A hagyományos őszi kampány mellett tavaszit is szerveztek. A cégek érdeklődése alapján már biztosra vehető, hogy 2020-ban is két játékuk lesz, még az ideinél is több társaság részvételével. Az őszi kampány majdnem teltházas, 15 védjegyhasználóval számolnak, a tavasziba még több új jelentkezőt tudnak fogadni. Bár az idei második Spájzolj és nyerj! akció csak január elején zárul, az már most látszik, hogy kimagaslóan eredményesebb lesz.
A nyereményjátékok sikeréhez hozzájárul, hogy a Magyar Termék a WebMa ügynökség segítségével hatékonyan ki tudja használni az online marketing adta lehetőségeket, exponenciálisan növelve annak eredményeit. Ezt bizonyítja az is, hogy a világ egyik legnagyobb informatikai vállalata a Magyar Termék kiemelkedően sikeres Google Ads kampányából szakmai esettanulmányt készített, amelyet bemutatott a Think with Google felületén.
2020 országos nyereményjátékai Felfedező néven indulnak. Az ebben az akciókban részt vevő vásárlók nemcsak értékes nyereményekhez juthatnak, hanem közben felfedezhetik Magyarország vonzó természeti és kulturális értékeit is. Ezzel akarják tovább növelni a kampány vonzerejét, ugyanis azt tapasztalják, hogy a Magyar Termék védjegyes áruk vásárlóit kiemelkedően érdeklik a hazai látnivalók, és ehhez így interaktív segítséget is tudnak adni nekik.
Az országos nyereményjátékok mellett folytatódnak a Magyar Termék tailor made áruházlánci akciói is. Az idén két ilyet valósítottak meg a Sparban, egyet pedig az Auchanban, és jövőre is legalább ennyit terveznek. Az áruházlánci aktivitások nagyon népszerűek a védjegyhasználók körében, hiszen így olyan lehetőségek nyílnak meg előttük, amelyekre egyedül nem lennének képesek, vagy nem ilyen áron. Az ilyen programok közé tartoznak azok a kereskedelmi fórumok is, amelyeket egy-egy láncnál tartanak, 2019-ben a Coopnál és az Auchannál. Itt a lehetőségek megismerése mellett mód van a személyes tárgyalásra is, és a láncok képviselői is tájékozódhatnak a gyártók igényeiről.
A védjegyhasználók szavazatai alapján 2019-ben második alkalommal ítéltek oda a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat. A Spar után ebben az évben ezt a Co-op Hungary kapta, rajta kívül a Spar, az Auchan, a CBA és a Penny Market vehetett át elismerést a versenyen.
A Magyar Termék az eladásösztönzés, valamint a kereskedők és gyártók közötti kapcsolatok fejlesztése mellett feladatának tekinti a vásárlói tudatformálást. Benedek Eszter különösen fontosnak tartja, hogy már a gyerekek is megismerjék a hazai, egészséges termék vásárlásának fontosságát. Ezért indította útjára az Egészségmesék kiadványsorozatát. Ezzel olyan eszközt ad az óvodások és kisiskolások szülei, nevelői kezébe, amelynek segítségével a gyerekek játékos formában ismerkedhetnek meg ezekkel a kérdésekkel. A karácsonyi elsőt 2020-ban újabb mesék követik. //
Kapcsolódó cikkeink
Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Karácsonykor esszük meg az éves halfogyasztásunk 35-40 százalékát
Bár a hazai táplálkozás szerint hetente legalább egyszer halat kéne…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >