Jövő nyártól nincs színes kupak a Müller Milk tejes palackjain az Egyesült Királyságban
Eredményes teszteket követően a Müller Milk & Ingredients valamennyi tejes palackjának színes kupakját újrahasznosítható, átlátszó műanyagra cseréli.
A tejipari óriás közlése szerint az átállás a jövő nyárig a teljes – saját márkás és márkás tejből álló – kínálatára vonatkozóan megtörténik, és a cég már el is indította a folyamatot.
Az első, novemberben kezdődött és decemberben befejeződő szakaszban a Müller Milk a jelenleg legnépszerűbb félzsíros tej zöld kupakját cseréli le. A többi színes kupak 2023 nyaráig tűnik el, és „továbbra is vizsgálja, hogyan lehetne a kupakokhoz az újrahasznosíthatóságra vonatkozó tartalmat rendelni” – közölte a vállalat.
Míg a Müller saját gyártású tejes palackjai teljes mértékben újrahasznosíthatók, és legalább 30%-ban újrahasznosított anyagból (rHDPE) készülnek, a jelenleg használatban lévő színes kupakok élelmiszeripari csomagolásként nem hasznosíthatók újra.
A vállalat szerint az átlátszó kupakok bevezetésével az alapanyag az élelmiszer-ágazatban tarthatóvá válna újrafelhasználás céljából. Tekintettel arra, hogy az rHDPE iránti kereslet jelenleg meghaladja a kínálatot, a „zártláncú rendszerre” való áttérés várhatóan évi 1560 tonnával növeli a piacon hozzáférhető alapanyag mennyiségét, ami viszont csökkentheti a szűz műanyag iránti keresletet.
Kapcsolódó cikkeink
A JYSK folyamatosan dolgozik a környezeti lábnyomának csökkentésén
A dán vállalat, JYSK, ismét fontos lépéseket tesz a környezetvédelem…
Tovább olvasom >Több mint 500ezer adag ételt adományoz a brit Aldi jótékonysági szervezeteknek idén húsvétkor
Az Aldi több mint félmillió adag ételt adományoz helyi jótékonysági…
Tovább olvasom >Az Oatly használhatja a tej szót növényi italainak csomagolásán
A Legfelsőbb Bíróságon nyert pert az Oatly növényi alapú márka…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >