A jövő boltjával erősíti offline jelenlétét az Alza
Az Alza megnyitotta első önkiszolgáló üzletét Prágában, írja a Magyar Nemzet. A cseh vállalat közel 200 ezer euróból (62 millió Ft) létrehozott, eladók és pénztárosok nélküli, éjjel-nappal nyitva tartó boltja már a legújabb retail trendeket idézi. Az üzlettérben számítógép-terminálokon és videórendszeren keresztül a vásárlókat operátorok várják, akik segítenek a keresett termékek kiválasztásában. Az online vagy bankkártyás fizetést követően az árukiadó teremben kinyílik egy banki trezorhoz hasonló fiók, melyből kivehető a megvásárolt áru. A Magyar Nemzet kérdésére válaszolva Jan Moudrík, az Alza.cz bővítési és létesítményigazgatója elmondta, hogy a koncepciót Csehországban idén még 2-3 üzlet megnyitásával tesztelik, és a későbbi tervek között egy budapesti bolt létesítése is szerepel. //
forrás: alza.cz
Kapcsolódó cikkeink
Manifesto market, a prágai fiatalok paradicsoma – A nap videója
A világ minden nagyvárosában szeretik az emberek a komplex szórakozási…
Tovább olvasom >Okos csomagolórendszerbe invesztál az egyik prágai Albert-üzlet
Az Ahold Delhaize csoporthoz tartozó Albert lánc egyik prágai üzlete…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >Mit eszel holnap?
A Nestlé Hungária rendszeresen méri a magyar lakosság egészséges táplálkozáshoz…
Tovább olvasom >Növeli a befektetéseit a Mercadona Portugáliában
A spanyol Mercadona szupermarketlánc 180 millió eurót tervez portugál leányvállalatába…
Tovább olvasom >