A jövő boltjával erősíti offline jelenlétét az Alza
Az Alza megnyitotta első önkiszolgáló üzletét Prágában, írja a Magyar Nemzet. A cseh vállalat közel 200 ezer euróból (62 millió Ft) létrehozott, eladók és pénztárosok nélküli, éjjel-nappal nyitva tartó boltja már a legújabb retail trendeket idézi. Az üzlettérben számítógép-terminálokon és videórendszeren keresztül a vásárlókat operátorok várják, akik segítenek a keresett termékek kiválasztásában. Az online vagy bankkártyás fizetést követően az árukiadó teremben kinyílik egy banki trezorhoz hasonló fiók, melyből kivehető a megvásárolt áru. A Magyar Nemzet kérdésére válaszolva Jan Moudrík, az Alza.cz bővítési és létesítményigazgatója elmondta, hogy a koncepciót Csehországban idén még 2-3 üzlet megnyitásával tesztelik, és a későbbi tervek között egy budapesti bolt létesítése is szerepel. //
forrás: alza.cz
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Népszerűek a személyzet nélküli szupermarketek Németországban
A KPMG és az EHI friss tanulmánya szerint a német…
Tovább olvasom >Prága is a tömegturizmus csapdájában vergődik
Prága világhírű látnivalói minden évben turisták millióit vonzzák, de a…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >