A jövő boltjával erősíti offline jelenlétét az Alza
Az Alza megnyitotta első önkiszolgáló üzletét Prágában, írja a Magyar Nemzet. A cseh vállalat közel 200 ezer euróból (62 millió Ft) létrehozott, eladók és pénztárosok nélküli, éjjel-nappal nyitva tartó boltja már a legújabb retail trendeket idézi. Az üzlettérben számítógép-terminálokon és videórendszeren keresztül a vásárlókat operátorok várják, akik segítenek a keresett termékek kiválasztásában. Az online vagy bankkártyás fizetést követően az árukiadó teremben kinyílik egy banki trezorhoz hasonló fiók, melyből kivehető a megvásárolt áru. A Magyar Nemzet kérdésére válaszolva Jan Moudrík, az Alza.cz bővítési és létesítményigazgatója elmondta, hogy a koncepciót Csehországban idén még 2-3 üzlet megnyitásával tesztelik, és a későbbi tervek között egy budapesti bolt létesítése is szerepel. //
forrás: alza.cz
Kapcsolódó cikkeink
Csehország leglátogatottabb turisztikai célpontja továbbra is a Prágai Vár
Csehország leglátogatottabb turisztikai célpontja továbbra is a Prágai Vár, a…
Tovább olvasom >Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Népszerűek a személyzet nélküli szupermarketek Németországban
A KPMG és az EHI friss tanulmánya szerint a német…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb akvizícióra készül a Lidl és Kaufland tulajdonosa
A Schwarz Csoport gyártóvállalata, a Schwarz Produktion bejelentette, hogy felvásárolja…
Tovább olvasom >Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >59,4 millió euróból bővíti az Arla a krémsajtgyártást Dániában
Az Arla Foods 59,4 millió eurós beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >