A jövő boltjával erősíti offline jelenlétét az Alza
Az Alza megnyitotta első önkiszolgáló üzletét Prágában, írja a Magyar Nemzet. A cseh vállalat közel 200 ezer euróból (62 millió Ft) létrehozott, eladók és pénztárosok nélküli, éjjel-nappal nyitva tartó boltja már a legújabb retail trendeket idézi. Az üzlettérben számítógép-terminálokon és videórendszeren keresztül a vásárlókat operátorok várják, akik segítenek a keresett termékek kiválasztásában. Az online vagy bankkártyás fizetést követően az árukiadó teremben kinyílik egy banki trezorhoz hasonló fiók, melyből kivehető a megvásárolt áru. A Magyar Nemzet kérdésére válaszolva Jan Moudrík, az Alza.cz bővítési és létesítményigazgatója elmondta, hogy a koncepciót Csehországban idén még 2-3 üzlet megnyitásával tesztelik, és a későbbi tervek között egy budapesti bolt létesítése is szerepel. //
forrás: alza.cz
Kapcsolódó cikkeink
Népszerűek a személyzet nélküli szupermarketek Németországban
A KPMG és az EHI friss tanulmánya szerint a német…
Tovább olvasom >Prága is a tömegturizmus csapdájában vergődik
Prága világhírű látnivalói minden évben turisták millióit vonzzák, de a…
Tovább olvasom >Prága betiltotta a turisták szervezett éjjeli sörtúráit
Betiltotta a turisták szervezett éjjeli sörtúráit (pub crawls) a prágai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >