Jövő Áruháza
A FOODAPEST kiállításon a Trade magazin és a Trade Marketing Klub közös szervezésében létrehozott 150 négyzetméteres Jövő Áruházában először vonultak fel hazánkban egyidejűleg a jövőbe mutató kereskedelmi, technológiai és marketingkommunikációs megoldások.Az áruház létrehozásában a fő partner a Magyar Telekom, illetőleg a mobiltechnológiai üzletágát képviselő
M Factory (azóta már Origo) volt. Mindjárt a bejáratnál ott áll a Magyar Telekom bluetooth toteme, amely 200 négyzetméteres körzetben képes jeltovábbításra. Plazmatévéiken keresztül pedig azt mutatják be, hogyan lehet távolról kampányokat vezérelni egyidejűleg egy boltlánc minden üzletében. Olyan 3D-s monitort is üzembe helyeztek, amiből térben emelkednek ki a termékek.
Az M Factory a mobiltelefonban rejlő marketinglehetőségekre helyezi a hangsúlyt. Olyan displayeket állítottak fel, amelyek mobilkóddal vannak ellátva. Ezen keresztül termékinformációk továbbíthatók a vásárlók mobiltelefonjaira, vagy éppen olyan kuponok, kedvezmények, amelyek a kasszánál automatikusan levonódnak.
A Szintézis Zrt. önkiszolgáló kasszával, valamint elektronikus polccímkékkel járult hozzá a bolt informatikai szolgáltatásaihoz. A Bizerba intelligens mérlegeket hozott, a Wanzl korszerű, innovatív, különböző méretű műanyag bevásárlókocsikat, be- és kiengedő kapukat, és „mindenevő” TOMRA üvegvisszaváltókat. A Megaholz modern, dizájnolt polcokkal volt jelen. A Megaholz-csoporthoz tartozik a Mobilia-Artica is, ők két, egyedi tervezésű óriás számítógépes monitort állítottak fel, míg a szintén a cégcsoporthoz tartozó Megadizájn világító képkeretet és polcelválasztót helyezett ki. Az Odin hőérzékelő címkéket mutatott be, amely a hűtőkben naplózza a hőmérsékletet, valamint olyan „intelligens polcokat és kasszát”, amely az RFID-technológia segítségével érzékeli és jelzi a termékek fogyását.
A digitális eszközökön túl a hagyományos, nyomtatott reklámanyagok világában is számtalan újdonság található. A Célcsoport Média a Jövő Áruházában ezek közül is többet felvonultat: például dekorálható bejárati óriáskaput, 3D-s wobblereket és vertikális, zsebes polcelválasztókat. Az STI pedig speciális displayekkel mutatja be, hogyan lehet a hagyományos eszközöket is megújítani, hasonlóan a MacTac és Nortek prizmás fóliájához.
A bolthoz az árucikkeket olyan cégek biztosították, mint a Kraft Foods és a Győri Keksz, az Unilever és az Algida, a Villányi Pálinka, a Heineken, a Zedon Pálinka, a Joya, a SIÓ-ECKES, a Wrigley, az SCA Hygiene Products és az ICO.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >