Jövő Áruháza
A FOODAPEST kiállításon a Trade magazin és a Trade Marketing Klub közös szervezésében létrehozott 150 négyzetméteres Jövő Áruházában először vonultak fel hazánkban egyidejűleg a jövőbe mutató kereskedelmi, technológiai és marketingkommunikációs megoldások.Az áruház létrehozásában a fő partner a Magyar Telekom, illetőleg a mobiltechnológiai üzletágát képviselő
M Factory (azóta már Origo) volt. Mindjárt a bejáratnál ott áll a Magyar Telekom bluetooth toteme, amely 200 négyzetméteres körzetben képes jeltovábbításra. Plazmatévéiken keresztül pedig azt mutatják be, hogyan lehet távolról kampányokat vezérelni egyidejűleg egy boltlánc minden üzletében. Olyan 3D-s monitort is üzembe helyeztek, amiből térben emelkednek ki a termékek.
Az M Factory a mobiltelefonban rejlő marketinglehetőségekre helyezi a hangsúlyt. Olyan displayeket állítottak fel, amelyek mobilkóddal vannak ellátva. Ezen keresztül termékinformációk továbbíthatók a vásárlók mobiltelefonjaira, vagy éppen olyan kuponok, kedvezmények, amelyek a kasszánál automatikusan levonódnak.
A Szintézis Zrt. önkiszolgáló kasszával, valamint elektronikus polccímkékkel járult hozzá a bolt informatikai szolgáltatásaihoz. A Bizerba intelligens mérlegeket hozott, a Wanzl korszerű, innovatív, különböző méretű műanyag bevásárlókocsikat, be- és kiengedő kapukat, és „mindenevő” TOMRA üvegvisszaváltókat. A Megaholz modern, dizájnolt polcokkal volt jelen. A Megaholz-csoporthoz tartozik a Mobilia-Artica is, ők két, egyedi tervezésű óriás számítógépes monitort állítottak fel, míg a szintén a cégcsoporthoz tartozó Megadizájn világító képkeretet és polcelválasztót helyezett ki. Az Odin hőérzékelő címkéket mutatott be, amely a hűtőkben naplózza a hőmérsékletet, valamint olyan „intelligens polcokat és kasszát”, amely az RFID-technológia segítségével érzékeli és jelzi a termékek fogyását.
A digitális eszközökön túl a hagyományos, nyomtatott reklámanyagok világában is számtalan újdonság található. A Célcsoport Média a Jövő Áruházában ezek közül is többet felvonultat: például dekorálható bejárati óriáskaput, 3D-s wobblereket és vertikális, zsebes polcelválasztókat. Az STI pedig speciális displayekkel mutatja be, hogyan lehet a hagyományos eszközöket is megújítani, hasonlóan a MacTac és Nortek prizmás fóliájához.
A bolthoz az árucikkeket olyan cégek biztosították, mint a Kraft Foods és a Győri Keksz, az Unilever és az Algida, a Villányi Pálinka, a Heineken, a Zedon Pálinka, a Joya, a SIÓ-ECKES, a Wrigley, az SCA Hygiene Products és az ICO.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >