Jótékonysági focitorna a beteg gyerekekért
A dm drogéria hagyományteremtő céllal megszervezte idén az I. dm jótékonysági focitornát március 14-én. A MOM Sport és Rendezvényközpontban megtartott rendezvényen a drogériahálózat labdarúgói, valamint 13 üzleti partnere lépett pályára. A benevezett cégek között szerepelt a Cewe Magyarország, a Colgate-Palmolive Magyarország Kft., a Primőr Kozmetikai Kft., a Forest Papír, a Prestige Products Hungary Kft. Magyarország, a Johnson & Johnson, a Nestlé, a P&G, a Henkel, az OMV, a L’oreal, a Dr. Chen Patika, valamint az Unilever. A T-System szintén támogatta a rendezvényt, bár csapatot nem indítottak a megmérettetésen. A csapatok a részvétellel a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt és a Tégy a Pető Intézet Gyermekeiért Alapítványt támogatták. A résztvevő vállalatoknak köszönhetően 2,7 millió forint gyűlt össze a két alapítványnak, amelyből egyenlő arányban részesültek a torna kedvezményezettjei
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >Vállalkozásra szabott csarnokok segítik a KKV-k fejlődését és növekedését
A RaktárAD belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező logisztikai fejlesztő új fejezetet…
Tovább olvasom >