Jótékonysági focitorna a beteg gyerekekért
A dm drogéria hagyományteremtő céllal megszervezte idén az I. dm jótékonysági focitornát március 14-én. A MOM Sport és Rendezvényközpontban megtartott rendezvényen a drogériahálózat labdarúgói, valamint 13 üzleti partnere lépett pályára. A benevezett cégek között szerepelt a Cewe Magyarország, a Colgate-Palmolive Magyarország Kft., a Primőr Kozmetikai Kft., a Forest Papír, a Prestige Products Hungary Kft. Magyarország, a Johnson & Johnson, a Nestlé, a P&G, a Henkel, az OMV, a L’oreal, a Dr. Chen Patika, valamint az Unilever. A T-System szintén támogatta a rendezvényt, bár csapatot nem indítottak a megmérettetésen. A csapatok a részvétellel a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt és a Tégy a Pető Intézet Gyermekeiért Alapítványt támogatták. A résztvevő vállalatoknak köszönhetően 2,7 millió forint gyűlt össze a két alapítványnak, amelyből egyenlő arányban részesültek a torna kedvezményezettjei
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >