Jótékony célra fordíthatják pontjaikat az Auchan Bizalomkártyás vásárlói
Rendhagyó társadalmi célú kampányt indított az Auchan a hűségprogramjában résztvevő vásárlóinak február 1-től. A kezdeményezés keretében a vásárlók jótékony célra fordíthatják saját Bizalompontjaikat, valamint szavazhatnak arról is, hogy hat szervezet közül melyiket támogassa további 1 millió Bizalomponttal az Auchan.
Nemes célra fordíthatják Bizalompontjaikat idén februárban az Auchan Bizalomkártya birtokos vásárlói. A vásárlók dönthetnek arról, hogy pontjaik mekkora részét adományozzák az Auchan által előzetesen kiválasztott hat alapítvány valamelyikének.
Az egyéni adományozáson felül a Bizalomkártyások szavazhatnak arról is, hogy a hat szervezet közül melyiket támogassa az Auchan további 1 millió Bizalomponttal. Az áruházlánc a támogatásokat Auchan Bizalomkártyán juttatja el az alapítványoknak, amelyek levásárolhatók az áruházlánc összes hazai üzletében.
A Bizalomkártya jótékonysági kampányának keretében támogatható szervezetek:
Peter Cerny Alapítvány a Beteg Koraszülöttek Gyógyításáért
Baptista Szeretetszolgálat
Rex Kutyaotthon Alapítvány
Tábitha Gyermekhospice Ház
A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány
SOS Gyermekfalvak Magyarország
Adományozni és szavazni az Auchan Bizalomkártya online felületén lehet a bizalomkartya.auchan.hu/adomanyozas oldalon február 1-29. között. A vásárlóktól és az Auchantól kapott bizalompontokat az alapítványok 100%-ban levásárolhatják az Auchan Bizalomprogram szabályai szerint. Az adományozók között egy közel-keleti utat is kisorsolnak a Qatar Airways és a Marriott hotel jóvoltából.
Az Auchan szerteágazó CSR tevékenységein keresztül több társadalmi csoportot, szervezetet támogat. Segíti többek között a családokat, a fiatal generációkat, valamint a magyar termelőket, továbbá kiáll az élelmiszermentés mellett, illetve támogatja munkavállalói továbbképzését és fejlődését. A vállalat kiemelt küldetése, hogy vásárlóit is bevonja jótékonysági akcióiba.
Kapcsolódó cikkeink
Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >Több mint ezer piperecikk és drogériai termék lesz olcsóbb az Auchanban
Az Auchan hatalmas áruválasztékából több mint ezer vegyi árut és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Dopamin dekor, kézműves darabok és funkcionalitás: megérkeztek az IKEA új kollekciói
Bemutatta új termékeit az IKEA, melyek az újrakezdést, optimizmust és…
Tovább olvasom >