Jótékony célra fordíthatják pontjaikat az Auchan Bizalomkártyás vásárlói
Rendhagyó társadalmi célú kampányt indított az Auchan a hűségprogramjában résztvevő vásárlóinak február 1-től. A kezdeményezés keretében a vásárlók jótékony célra fordíthatják saját Bizalompontjaikat, valamint szavazhatnak arról is, hogy hat szervezet közül melyiket támogassa további 1 millió Bizalomponttal az Auchan.
Nemes célra fordíthatják Bizalompontjaikat idén februárban az Auchan Bizalomkártya birtokos vásárlói. A vásárlók dönthetnek arról, hogy pontjaik mekkora részét adományozzák az Auchan által előzetesen kiválasztott hat alapítvány valamelyikének.
Az egyéni adományozáson felül a Bizalomkártyások szavazhatnak arról is, hogy a hat szervezet közül melyiket támogassa az Auchan további 1 millió Bizalomponttal. Az áruházlánc a támogatásokat Auchan Bizalomkártyán juttatja el az alapítványoknak, amelyek levásárolhatók az áruházlánc összes hazai üzletében.
A Bizalomkártya jótékonysági kampányának keretében támogatható szervezetek:
Peter Cerny Alapítvány a Beteg Koraszülöttek Gyógyításáért
Baptista Szeretetszolgálat
Rex Kutyaotthon Alapítvány
Tábitha Gyermekhospice Ház
A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány
SOS Gyermekfalvak Magyarország
Adományozni és szavazni az Auchan Bizalomkártya online felületén lehet a bizalomkartya.auchan.hu/adomanyozas oldalon február 1-29. között. A vásárlóktól és az Auchantól kapott bizalompontokat az alapítványok 100%-ban levásárolhatják az Auchan Bizalomprogram szabályai szerint. Az adományozók között egy közel-keleti utat is kisorsolnak a Qatar Airways és a Marriott hotel jóvoltából.
Az Auchan szerteágazó CSR tevékenységein keresztül több társadalmi csoportot, szervezetet támogat. Segíti többek között a családokat, a fiatal generációkat, valamint a magyar termelőket, továbbá kiáll az élelmiszermentés mellett, illetve támogatja munkavállalói továbbképzését és fejlődését. A vállalat kiemelt küldetése, hogy vásárlóit is bevonja jótékonysági akcióiba.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Megújult a debreceni Auchan áruház
A jövőben megújult formában várja a vásárlókat a debreceniek egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >