Jótékony célra fordíthatják pontjaikat az Auchan Bizalomkártyás vásárlói
Rendhagyó társadalmi célú kampányt indított az Auchan a hűségprogramjában résztvevő vásárlóinak február 1-től. A kezdeményezés keretében a vásárlók jótékony célra fordíthatják saját Bizalompontjaikat, valamint szavazhatnak arról is, hogy hat szervezet közül melyiket támogassa további 1 millió Bizalomponttal az Auchan.
Nemes célra fordíthatják Bizalompontjaikat idén februárban az Auchan Bizalomkártya birtokos vásárlói. A vásárlók dönthetnek arról, hogy pontjaik mekkora részét adományozzák az Auchan által előzetesen kiválasztott hat alapítvány valamelyikének.
Az egyéni adományozáson felül a Bizalomkártyások szavazhatnak arról is, hogy a hat szervezet közül melyiket támogassa az Auchan további 1 millió Bizalomponttal. Az áruházlánc a támogatásokat Auchan Bizalomkártyán juttatja el az alapítványoknak, amelyek levásárolhatók az áruházlánc összes hazai üzletében.
A Bizalomkártya jótékonysági kampányának keretében támogatható szervezetek:
Peter Cerny Alapítvány a Beteg Koraszülöttek Gyógyításáért
Baptista Szeretetszolgálat
Rex Kutyaotthon Alapítvány
Tábitha Gyermekhospice Ház
A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány
SOS Gyermekfalvak Magyarország
Adományozni és szavazni az Auchan Bizalomkártya online felületén lehet a bizalomkartya.auchan.hu/adomanyozas oldalon február 1-29. között. A vásárlóktól és az Auchantól kapott bizalompontokat az alapítványok 100%-ban levásárolhatják az Auchan Bizalomprogram szabályai szerint. Az adományozók között egy közel-keleti utat is kisorsolnak a Qatar Airways és a Marriott hotel jóvoltából.
Az Auchan szerteágazó CSR tevékenységein keresztül több társadalmi csoportot, szervezetet támogat. Segíti többek között a családokat, a fiatal generációkat, valamint a magyar termelőket, továbbá kiáll az élelmiszermentés mellett, illetve támogatja munkavállalói továbbképzését és fejlődését. A vállalat kiemelt küldetése, hogy vásárlóit is bevonja jótékonysági akcióiba.
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >