Jótékony célra fordíthatják pontjaikat az Auchan Bizalomkártyás vásárlói
Rendhagyó társadalmi célú kampányt indított az Auchan a hűségprogramjában résztvevő vásárlóinak február 1-től. A kezdeményezés keretében a vásárlók jótékony célra fordíthatják saját Bizalompontjaikat, valamint szavazhatnak arról is, hogy hat szervezet közül melyiket támogassa további 1 millió Bizalomponttal az Auchan.
Nemes célra fordíthatják Bizalompontjaikat idén februárban az Auchan Bizalomkártya birtokos vásárlói. A vásárlók dönthetnek arról, hogy pontjaik mekkora részét adományozzák az Auchan által előzetesen kiválasztott hat alapítvány valamelyikének.
Az egyéni adományozáson felül a Bizalomkártyások szavazhatnak arról is, hogy a hat szervezet közül melyiket támogassa az Auchan további 1 millió Bizalomponttal. Az áruházlánc a támogatásokat Auchan Bizalomkártyán juttatja el az alapítványoknak, amelyek levásárolhatók az áruházlánc összes hazai üzletében.
A Bizalomkártya jótékonysági kampányának keretében támogatható szervezetek:
Peter Cerny Alapítvány a Beteg Koraszülöttek Gyógyításáért
Baptista Szeretetszolgálat
Rex Kutyaotthon Alapítvány
Tábitha Gyermekhospice Ház
A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány
SOS Gyermekfalvak Magyarország
Adományozni és szavazni az Auchan Bizalomkártya online felületén lehet a bizalomkartya.auchan.hu/adomanyozas oldalon február 1-29. között. A vásárlóktól és az Auchantól kapott bizalompontokat az alapítványok 100%-ban levásárolhatják az Auchan Bizalomprogram szabályai szerint. Az adományozók között egy közel-keleti utat is kisorsolnak a Qatar Airways és a Marriott hotel jóvoltából.
Az Auchan szerteágazó CSR tevékenységein keresztül több társadalmi csoportot, szervezetet támogat. Segíti többek között a családokat, a fiatal generációkat, valamint a magyar termelőket, továbbá kiáll az élelmiszermentés mellett, illetve támogatja munkavállalói továbbképzését és fejlődését. A vállalat kiemelt küldetése, hogy vásárlóit is bevonja jótékonysági akcióiba.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb kibertámadás érte az Auchant
Az Auchan ismét kibertámadás áldozata lett: a francia kiskereskedelmi lánc…
Tovább olvasom >Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
Újabb részekkel folytatódik az ALDI Kasszasztori reklámkampánya. A 2021-ben indult…
Tovább olvasom >Végleg bezárta magyarországi üzleteit az eMag – az online piactérre összpontosít a cég
Augusztus 22-én lehúzta a rolót az eMag utolsó magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Több mint 80 ezer gyermek jut ingyenes tanszercsomaghoz a kormány támogatásával
A 2025/2026-os tanév kezdetére a kormány támogatásával 81 ezer diák…
Tovább olvasom >