Jótékony célra fordíthatják pontjaikat az Auchan Bizalomkártyás vásárlói

Dátum: 2020. 02. 13. 11:20

Rendhagyó társadalmi célú kampányt indított az Auchan a hűségprogramjában résztvevő vásárlóinak február 1-től. A kezdeményezés keretében a vásárlók jótékony célra fordíthatják saját Bizalompontjaikat, valamint szavazhatnak arról is, hogy hat szervezet közül melyiket támogassa további 1 millió Bizalomponttal az Auchan.


Nemes célra fordíthatják Bizalompontjaikat idén februárban az Auchan Bizalomkártya birtokos vásárlói. A vásárlók dönthetnek arról, hogy pontjaik mekkora részét adományozzák az Auchan által előzetesen kiválasztott hat alapítvány valamelyikének.

Az egyéni adományozáson felül a Bizalomkártyások szavazhatnak arról is, hogy a hat szervezet közül melyiket támogassa az Auchan további 1 millió Bizalomponttal. Az áruházlánc a támogatásokat Auchan Bizalomkártyán juttatja el az alapítványoknak, amelyek levásárolhatók az áruházlánc összes hazai üzletében.

A Bizalomkártya jótékonysági kampányának keretében támogatható szervezetek:

Peter Cerny Alapítvány a Beteg Koraszülöttek Gyógyításáért
Baptista Szeretetszolgálat
Rex Kutyaotthon Alapítvány
Tábitha Gyermekhospice Ház
A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány
SOS Gyermekfalvak Magyarország

Adományozni és szavazni az Auchan Bizalomkártya online felületén lehet a bizalomkartya.auchan.hu/adomanyozas oldalon február 1-29. között. A vásárlóktól és az Auchantól kapott bizalompontokat az alapítványok 100%-ban levásárolhatják az Auchan Bizalomprogram szabályai szerint. Az adományozók között egy közel-keleti utat is kisorsolnak a Qatar Airways és a Marriott hotel jóvoltából.

Az Auchan szerteágazó CSR tevékenységein keresztül több társadalmi csoportot, szervezetet támogat. Segíti többek között a családokat, a fiatal generációkat, valamint a magyar termelőket, továbbá kiáll az élelmiszermentés mellett, illetve támogatja munkavállalói továbbképzését és fejlődését. A vállalat kiemelt küldetése, hogy vásárlóit is bevonja jótékonysági akcióiba.