Jössz 1 sörre? – mobil applikáció a Borsoditól
A Borsodi „Jössz 1sörre?”néven bemutatta első olyan mobil applikációját, amely segítségével gyorsan és könnyedén szervezhetjük meg a közös sörözést barátainkkal.
Az itthon egyedülálló alkalmazást a Molson Coors sörvállalat – amelyhez a Borsodi is tartozik – Csehországban vezette be, ahol a megjelenés hetében a legtöbbször keresett és letöltött applikáció volt, és azóta is a fogyasztók egyik nagy kedvence.
A hazai verzió november közepétől érhető el. Az alkalmazás telepítését követően nincs más dolgunk, mint csatlakozni Facebook profilunkkal, vagy engedélyezni, hogy az applikáció hozzáférjen kontakt listánkhoz. Ezután a javasolt időpont, helyszín és részvevők megadásával máris elkezdhetjük szervezni a munka utáni sörözést.
A„Jössz1sörre?” segítségével könnyen nyomon követhetjük a közelgő eseményeinket, és mindössze egy gombnyomással hozzáadhatjuk a tervezett sörözéseket naptárunkhoz.
„A Borsodi idei Kapcsolj ki!kampánya a közös sörözés élményét állította középpontba, és a kampány során eddig használt offline és online eszközöket kitűnően támogatja majd ez a hazai piacon teljesen új,sörözésre invitáló platform. Bízunk benne, hogy a kényelmesen és gyorsan használható alkalmazás segítségével fantasztikus hangulatú sörözéseket szerveznek majd fogyasztóink barátaikkal” – mondta Gábor Andrea, a Borsodi Sörgyár márkamenedzsere.
A„Jössz 1sörre?” alkalmazás ingyenesen letölthető az AppStore és Google Play áruházakból.
Kapcsolódó cikkeink
Résztulajdont vásárol a Molson Coors a Fever-Tree-ben
A Molson Coors 8,5%-os részesedést szerez a brit Fever-Tree-ben egy…
Tovább olvasom >Triplázott a Borsodi – 2025-ben is Legjobb Munkáltató minősítést kapott
A Borsodi Sörgyár idén immár harmadik alkalommal kapta meg a…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági jelentést adott ki a Borsodi
A Borsodi Sörgyár idén szeptemberben ismét megrendezte az immár hagyományos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >