Jössz 1 sörre? – mobil applikáció a Borsoditól
A Borsodi „Jössz 1sörre?”néven bemutatta első olyan mobil applikációját, amely segítségével gyorsan és könnyedén szervezhetjük meg a közös sörözést barátainkkal.
Az itthon egyedülálló alkalmazást a Molson Coors sörvállalat – amelyhez a Borsodi is tartozik – Csehországban vezette be, ahol a megjelenés hetében a legtöbbször keresett és letöltött applikáció volt, és azóta is a fogyasztók egyik nagy kedvence.
A hazai verzió november közepétől érhető el. Az alkalmazás telepítését követően nincs más dolgunk, mint csatlakozni Facebook profilunkkal, vagy engedélyezni, hogy az applikáció hozzáférjen kontakt listánkhoz. Ezután a javasolt időpont, helyszín és részvevők megadásával máris elkezdhetjük szervezni a munka utáni sörözést.
A„Jössz1sörre?” segítségével könnyen nyomon követhetjük a közelgő eseményeinket, és mindössze egy gombnyomással hozzáadhatjuk a tervezett sörözéseket naptárunkhoz.
„A Borsodi idei Kapcsolj ki!kampánya a közös sörözés élményét állította középpontba, és a kampány során eddig használt offline és online eszközöket kitűnően támogatja majd ez a hazai piacon teljesen új,sörözésre invitáló platform. Bízunk benne, hogy a kényelmesen és gyorsan használható alkalmazás segítségével fantasztikus hangulatú sörözéseket szerveznek majd fogyasztóink barátaikkal” – mondta Gábor Andrea, a Borsodi Sörgyár márkamenedzsere.
A„Jössz 1sörre?” alkalmazás ingyenesen letölthető az AppStore és Google Play áruházakból.
Kapcsolódó cikkeink
Sörkülönlegességekkel fűszerezi meg a Borsodi az ünnepeket
Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a…
Tovább olvasom >A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >