Jóslatok és tények Tapolcán (2. rész)
Tapolcai konferenciánk második napjának délutánján, az Innovatív márkák blokkban, öt előadás hangzott el.A Trade Marketing Klub kihelyezett esti ülésén a jövő évi tervezéshez praktikus ötletekről, hazai és nemzetközi tapasztalatokról beszélgettek a résztvevők. Másnap a kommunikáció napján az ATL- és BTL-eszközökről és azok hasznosságáról kaptak tájékoztatást a konferencia hallgatói.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Szerelmem a trade marketing Konferencia – „Sikeres trade marketing stratégiák Óperencián innen és túl”
A Trade Marketing Konferenciát 2021. február 18-án – terveink szerint…
Tovább olvasom >Aranyérmes lett a magyar pezsgő
19 ország 479 tétele közül lett aranyérmes a Hungaria Rosé…
Tovább olvasom >Nemcsak az árak egyeztetése lehet kartell
A cégek akár úgy is versenyjogsértés gyanújába keveredhetnek, ha nem…
Tovább olvasom >