Jönnek a kisebb édességek
Több nagy nemzetközi vállalat, köztük a Mars, a Nestlé és a Wrigley is azt tervezi, hogy kisebb kiszerelésben árulja a termékeit. A 2022-re tervezett újítást azzal magyarázzák, hogy ügyelni szeretnének a fogyasztók egészségére, és 200 kalóriában szeretnék meghúzni a felső határt – írja az origo.hu.
A Mars, a Nestlé, a Wrigley, a Lindt, és a Ferrara and Ferraro bejelentették, hogy 2022-re az egyedileg csomagolt termékeket akkorára kívánják csökkenteni, hogy azok kalóriatartalma maximum 200 legyen. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy kisebb adagokra bontják az édességeket – írja a moneyish.com. A módosítás célja, hogy ezzel megfontoltabb, felelősségteljesebb táplálkozásra ösztönözzék a vásárlókat.
Emellett a gyártók együttműködnek a Partnerség egy Egészségesebb Amerikáért (Partnership for a Healthier America) nevű szervezettel. Ennek keretén belül szeretnék átláthatóbbá tenni a kalóriák számítását és feltüntetését a következő hat évben.
Emellett a vállatok fontosnak tartják a vásárlók tájékoztatását is. A cégek szeretnék hangsúlyozni, hogy az édességre inkább alkalmi élvezetként tekintsenek, nem pedig a mindennapi étkezés részeként. (origo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >