Jönnek a kisebb édességek
Több nagy nemzetközi vállalat, köztük a Mars, a Nestlé és a Wrigley is azt tervezi, hogy kisebb kiszerelésben árulja a termékeit. A 2022-re tervezett újítást azzal magyarázzák, hogy ügyelni szeretnének a fogyasztók egészségére, és 200 kalóriában szeretnék meghúzni a felső határt – írja az origo.hu.
A Mars, a Nestlé, a Wrigley, a Lindt, és a Ferrara and Ferraro bejelentették, hogy 2022-re az egyedileg csomagolt termékeket akkorára kívánják csökkenteni, hogy azok kalóriatartalma maximum 200 legyen. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy kisebb adagokra bontják az édességeket – írja a moneyish.com. A módosítás célja, hogy ezzel megfontoltabb, felelősségteljesebb táplálkozásra ösztönözzék a vásárlókat.
Emellett a gyártók együttműködnek a Partnerség egy Egészségesebb Amerikáért (Partnership for a Healthier America) nevű szervezettel. Ennek keretén belül szeretnék átláthatóbbá tenni a kalóriák számítását és feltüntetését a következő hat évben.
Emellett a vállatok fontosnak tartják a vásárlók tájékoztatását is. A cégek szeretnék hangsúlyozni, hogy az édességre inkább alkalmi élvezetként tekintsenek, nem pedig a mindennapi étkezés részeként. (origo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Magyarország Legjobb Cukrászdái 2024-ben
A viharos választási időszak után sokan találhatnak vigaszt egy kellemes…
Tovább olvasom >Édességipar: veszített vonzerejéből Németország mint üzleti helyszín
A Német Édességipari Szövetség (BDSI) arra figyelmeztet, hogy a költségterhek…
Tovább olvasom >Az Európai Parlament új szabályokat fogadott el egyes élelmiszereknél a fogyasztók tájékoztatására
Az Európai Parlament (EP) elfogadta a „reggeli irányelvek” módosítását –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >