JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia

Szerző: Gyarmati Orsolya Dátum: 2025. 02. 06. 14:40

Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia. Az idei esemény címe: Trade marketing, az elengedhetetlen? Az szakmai rendezvényre február 13-án 9.00 és 16.30 között kerül sor, s online is lehet csatlakozni hozzá.

Olyan körutazásra hívunk, ahol a trade marketing eszközöket, promóciókat, megoldásokat vizsgáljuk meg különböző területeken. Bepillantunk az élelmiszerek és élvezeti cikkek számos híres márkájába, és ellátogatunk non-food területekre is, a barkácsáruházak piacára és a bútorvilágba. A márkagyártók mellett az eseményre meghívtuk kereskedelmi láncok vezetőit, e-kereskedelem- és marketingszakértőt, eladáshelyi média- és POS-ügynökséget is.

Vendégünk lesz a Tesco, a Praktiker, a Jysk, az Alma Patikák, a TrafikTV, a Bosch, a Hell, a Nespresso, a Storck, a Törley, az Egyensúly Intézet, a düsseldorfi Vásárképviselet és a FullCommerce vezető szakembere is.

Figyeld úgy az előadásokat, hogy egy, akár távolinak tűnő területről mit tudsz magaddal vinni a konferencia után, milyen gondolatot indított el benned egy promóciós megoldás, esetleg kivel tudnál együttműködni egy újszerű, vagy épp hagyományos promócióban.

Segítünk abban is, hogy a konferencia után összekapcsoljuk a szakembereket, akik szeretnének egy ötletről közösen gondolkodni, illetve egy trade marketing megoldást közösen megvalósítani.

A konferencia szakmai támogatója a TrafikTV és a POPAI Magyarország Egyesület.

A konferencián való részvétel díjtalan, csak regisztrálnod kell!

Az online csatlakozáshoz a konferencia előtti napon MS Teams linket küldünk a regisztráció során megadott emailcímre.

A Trade Marketing Konferenciára IDE KATTINTVA tudsz jelentkezni!

A jelentkezéseket 2025. február 12. 12 óráig tudjuk elfogadni!

RÉSZLETES PROGRAM

9.00-9.15 Bejelentkezés

9.15-9.30 Köszöntő

9.30-11.00 – Blokk I. 

Elindult 2025…
Dr. Kozák Ákos, az Egyensúly Intézet gazdaságkutatási igazgatója

EuroShop, a feledhetetlen
Máté Szilvia, a Messe Düsseldorf Vásárképviselet ügyvezetője

Trade marketing Óperencián innen és túl

Fábián János, a STORCK Spanyolország, Portugália, Latin-Amerika ügyvezető igazgatója (Barcelonai bejelentkezés)

„Életre tervezve”
Sós Gergely, a Bosch Country Business igazgatója

11.00-11.30 Szünet

11.30-13.00 – Blokk II.

Retail Média: a digitális trade marketing?
Rédey Iván, a FullCommerce Consulting ügyvezető igazgatója

Mit tud a trade marketing kv-fronton?
Rezsdovics Kata, a Nespresso magyarországi marketingvezetője

Retail Media – a vásárlói magatartás és a vásárlóerő mozgatórugói
Németh Adrienn, a TESCO Media/Dunnhumby media értékesítési vezetője

Független retail, független média
Tóth Zoltán, a DigInStore vezérigazgatója és a TrafikTV tulajdonosa

13.00-14.00 Ebédszünet

14.00-16.30 – Blokk III.

Áruháznyitási promóciók és az új „Store3.0” koncepció a JYSK-nél
Szilvási Krisztina, a JYSK kommunikációs managere

Praktikus stratégia – Így erősíti egymást a trade és brand marketing a Praktikernél
Bedő Hajni, a Praktiker marketingigazgatója

Egységes arculat és hatékony marketing: az Alma és Gyöngy Patikák sikertörténete
Pados Máté, a Patika Management hálózatüzemeltetési vezetője

Ördögi trade marketing
Csoknyai Dóra, a Hell Energy trade marketing managere

Sarkvidéki márkázás
Müller Kornél, a Törley Pezsgőpincészet ügyvezető igazgatója

 

Ha szeretnél rendszeresen értesülni szakmai eseményeinkről, jelentkezz a Trade Marketing Klub Facebook-csoportjába EZEN A LINKEN!

 

 

Kapcsolódó cikkeink