Jön az új boltlánc Magyarországra, aggódhat a TEDi, Pepco, KiK
A Half Price egy lengyel eredetű boltlánc, ami mögött Európa egyik legnagyobb cipőkereskedője és gyártója áll, ami nem más, mint a CCC. A boltlánc 2021 tavaszán debütált anyaországában Lengyelországban, ahol rövid időn belül 13 üzletre növelték a számukat. A lengyel indulást követően nem sokkal Magyarországon is üzletet nyitottak, még 2021 augusztusában, amit azóta még kettő követett.
A Half Price a CCC tulajdonához tartozik. A Half Price egy úgynevezett Off-price modellre épül, ami azt takarja, hogy márkás és/vagy dizájner holmikat lehet megvásárolni akciósan. Olyan ez körülbelül, mint egy outlet. A vásárlóknak itt régebbi kollekciókra, visszaküldött vagy raktárakban maradtak ruhákra kell gondolni, amit a Half Price gyakorlatilag kiárusít.
Hány Half Price bolt van Magyarországon?
Magyarországon immár 3 bolttal van jelen a lánc, kettő Budapesten és egy Miskolcon.
Mit lehet kapni a Half Price-ban?
A Half Price-ban márkás és dizájner cuccokon kívül rengeteg minden mást is lehet vásárolni. De a szortiment fő részét klasszikus ruhadarabok jellemzik. Emellett azonban rengeteg minden más csecsebecsét is lehet kapni, például a lakás és otthon részlegen az étkészlettől kezdve, a konyhai kiegészítőkön, textíliákon, lakberendezési és szabadtéri termékekig.
Kik a versenytársak?
Látva a Half Price szortimenjét, ahol a ruhák mellett, seprűt, ajtótámaszt, meg plüsstigrist is lehet venni, joggal juthat sokak eszébe a Pepco, a KiK vagy éppen a Magyarországon szinten nagyon új TEDi. Utóbbi esetében egyébként Magyarországon 4 bolt van, viszont KiK-ből valamivel kevesebb mint 100, Pepcóból pedig 223. Jól látható tehát, hogy azért az üzletszámok alapján igencsak egyenlőtlen lenne versenyt hirdetni, de hosszú távon biztosra vehető, hogy ezek a cégek egyértelműen egymás vetélytársaiként határozzák meg magukat.
Kapcsolódó cikkeink
Új német boltlánc jelent meg Magyarországon
A TEDi nevű német boltlánc nyitott új üzletet Magyarországon, egy…
Tovább olvasom >Újabb boltlánc terjeszkedik Magyarországon
A koronavírus-járvány idején egyértelművé vált az élelmiszerlogisztikai hálózat sérülékenysége és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >