Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit, akit érdekel, hogy a márkák hogyan alkalmazták a sportot márkaépítésre idén. A Bonafarm Csoport két nagy márkája, a PICK és a Mizo lesz ebben segítségünkre, és átadjuk az idei POPAI nemzetközi verseny hazai fordulójának elismeréseit is.
A Trade Marketing Klub és a POPAI Magyarország Egyesület közös eseménye már hagyomány minden év novemberében, ahogy az is, hogy a Trade magazin Business Days konferenciáján zajló POP verseny eredményhirdetésére és megannyi gratulációra is ilyenkor kerül sor.

Idén is várják a díjak és oklevelek a POPAI POP Awards 2024 verseny nyerteseit
Házigazdánk lesz ez alkalommal is a PICK Szeged és a Sole-Mizo trade marketing csapata, hogy bemutassák kendőzetlenül tapasztalataikat az idei év kiemelt sporteseményei közül, az EB-re épített márkakommunikációjukról, mint a vásárlókat megérintő és megmozgató élményforrásról a trade és shopper marketingben.
A klubülés térítésmentes, de regisztrációhoz kötött, és korlátozott befogadóképességű, ezért kérjük, hogy aki részt kíván venni, mielőbb jelentkezzen az alábbi linken november 24-ig!
Időpont: 2024. november 28. 15-18 óra
Helyszín: MOMKult, 1124 Budapest, Csörsz u. 18. Szabó Lőrinc terem
Jelentkezési határidő: 2024. november 24.
Regisztráció: https://trade-marketing.hu/shopper-olimpia-eredmenyek-a-popai-al-kozos-talalkozo-popai-awards-pop-verseny-dijkioszto/

2023 eseményének sikeres díjazottjai
A Trade Marketing Klub facebook csoportjában mindig olvasható a következő eseménymeghívó. Követéshez link: https://www.facebook.com/groups/103723403049661
Kapcsolódó cikkeink
Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >Ismét meghirdeti a nagyvállalati-startup programját a NAK
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) hetedik alkalommal hirdeti meg a…
Tovább olvasom >Promóciós fordulat – a márkák visszatérnek, de csak akciósan?
Az elmúlt másfél évben a vásárlói döntések alapjaiban változtak meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Tempósabbá vált az infláció
A drogéria termékeknél a vártnál mérsékeltebb árcsökkenés volt júniusban, emellett…
Tovább olvasom >Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >