Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit, akit érdekel, hogy a márkák hogyan alkalmazták a sportot márkaépítésre idén. A Bonafarm Csoport két nagy márkája, a PICK és a Mizo lesz ebben segítségünkre, és átadjuk az idei POPAI nemzetközi verseny hazai fordulójának elismeréseit is.
A Trade Marketing Klub és a POPAI Magyarország Egyesület közös eseménye már hagyomány minden év novemberében, ahogy az is, hogy a Trade magazin Business Days konferenciáján zajló POP verseny eredményhirdetésére és megannyi gratulációra is ilyenkor kerül sor.
Házigazdánk lesz ez alkalommal is a PICK Szeged és a Sole-Mizo trade marketing csapata, hogy bemutassák kendőzetlenül tapasztalataikat az idei év kiemelt sporteseményei közül, az EB-re épített márkakommunikációjukról, mint a vásárlókat megérintő és megmozgató élményforrásról a trade és shopper marketingben.
A klubülés térítésmentes, de regisztrációhoz kötött, és korlátozott befogadóképességű, ezért kérjük, hogy aki részt kíván venni, mielőbb jelentkezzen az alábbi linken november 24-ig!
Időpont: 2024. november 28. 15-18 óra
Helyszín: MOMKult, 1124 Budapest, Csörsz u. 18. Szabó Lőrinc terem
Jelentkezési határidő: 2024. november 24.
Regisztráció: https://trade-marketing.hu/shopper-olimpia-eredmenyek-a-popai-al-kozos-talalkozo-popai-awards-pop-verseny-dijkioszto/
A Trade Marketing Klub facebook csoportjában mindig olvasható a következő eseménymeghívó. Követéshez link: https://www.facebook.com/groups/103723403049661
Kapcsolódó cikkeink
Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >Karácsonyi hangulat dobozba zárva
Idén novemberben megérkezik a limitált kiadású Mizo diós bejgli ízű…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
30 százalékos kedvezmény kell a sikerhez a Black Friday-on
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak…
Tovább olvasom >Burgonyahelyzet Magyarországon: olcsóbb, de nem problémamentes
A burgonya, mint alapvető élelmiszer, minden évben reflektorfénybe kerül, különösen…
Tovább olvasom >Idén is a tavalyi áron kaphatjuk a karácsonyi halat
A tavalyinál kedvezőtlenebb időjárási körülmények hatására a haltermelők idén összességében…
Tovább olvasom >