Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit, akit érdekel, hogy a márkák hogyan alkalmazták a sportot márkaépítésre idén. A Bonafarm Csoport két nagy márkája, a PICK és a Mizo lesz ebben segítségünkre, és átadjuk az idei POPAI nemzetközi verseny hazai fordulójának elismeréseit is.
A Trade Marketing Klub és a POPAI Magyarország Egyesület közös eseménye már hagyomány minden év novemberében, ahogy az is, hogy a Trade magazin Business Days konferenciáján zajló POP verseny eredményhirdetésére és megannyi gratulációra is ilyenkor kerül sor.

Idén is várják a díjak és oklevelek a POPAI POP Awards 2024 verseny nyerteseit
Házigazdánk lesz ez alkalommal is a PICK Szeged és a Sole-Mizo trade marketing csapata, hogy bemutassák kendőzetlenül tapasztalataikat az idei év kiemelt sporteseményei közül, az EB-re épített márkakommunikációjukról, mint a vásárlókat megérintő és megmozgató élményforrásról a trade és shopper marketingben.
A klubülés térítésmentes, de regisztrációhoz kötött, és korlátozott befogadóképességű, ezért kérjük, hogy aki részt kíván venni, mielőbb jelentkezzen az alábbi linken november 24-ig!
Időpont: 2024. november 28. 15-18 óra
Helyszín: MOMKult, 1124 Budapest, Csörsz u. 18. Szabó Lőrinc terem
Jelentkezési határidő: 2024. november 24.
Regisztráció: https://trade-marketing.hu/shopper-olimpia-eredmenyek-a-popai-al-kozos-talalkozo-popai-awards-pop-verseny-dijkioszto/

2023 eseményének sikeres díjazottjai
A Trade Marketing Klub facebook csoportjában mindig olvasható a következő eseménymeghívó. Követéshez link: https://www.facebook.com/groups/103723403049661
Kapcsolódó cikkeink
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen
Ha Valentin-nap, akkor „Szerelmem a trade marketing konferencia” immár 22…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >