Jön a Trade Marketing Klub: piackutatóktól, elsőkézből
Szeretnéd megtudni, hogy hogyan alakultak az erőviszonyok a fogyasztási cikk piacon, hogy a vásárlók mit tartanak fontosnak, hogy milyen hatása volt, van a rezsi növekedésnek, a háborúnak, hogy mire számíthatunk 2023-ban? Akkor gyere el a Trade Marketing Klub online, térítésmentes klubülésére, április 13-n 15,00 órakor!
Előadóink:
- Turcsán Tünde, a GfK FMCG igazgatója
- Czikora Csilla, a NielsenIQ ügyfélkapcsolati igazgatója
- Andreas Christou, a RetailZoom ügyvezető igazgatója
A piackutatók megosztják velünk a 2022 teljes év és idei első két hónap elemzéseit.
Csak regisztrálj 2023. április 11-ig a neveddel és emailcímeddel honlapunkon ezen a linken:
https://trade-marketing.hu/piackutatoktol-elsokezbol-2023/
Az általad megadott email címre küldjük az online esemény részvételhez az MS Teams linket.
FONTOS! Az online klubülésen csak az előzetesen REGISZTRÁLT résztvevők tudnak részt venni, mivel a regisztráció során megadott emailcímükre küldjük meg azt a MS Teams linket, amelyre kattintva be tudnak lépni a klubülés videó termébe.
Kinek ajánljuk az áprilisi klubülést:
a fogyasztási cikk piacon dolgozó
- értékesítési szakembereknek
- trade marketingeseknek
- marketingeseknek
- POS gyártóknak
- szolgáltató cégek munkatársainak
További információért Kiss Laurához fordulhatsz: laura@instoreteam.hu email címen és telefonon a +36 30 335 3871 számon.
Szeretettel várunk a Klubban:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub alapítói
Kapcsolódó cikkeink
Promóciós fordulat – a márkák visszatérnek, de csak akciósan?
Az elmúlt másfél évben a vásárlói döntések alapjaiban változtak meg…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Már nem zuhanunk, de még nem repülünk
Bár a gazdasági visszaesést követően 2024-ben elindult némi élénkülés, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >