Jön a Red Bull új, limitált terméke
A Red Bull legújabb nyári kiadású italával, a „Curuba Elderflower” névre keresztelt üdítővel bővíti kínálatát a fiatal generáció számára. A maracuja- és őszibarack ízek mellett bodzavirágot is tartalmazó ital friss és pikáns ízélményt kínál. A gyártó várakozásai szerint az új termék hatalmas sikert fog aratni, különösen a Z-generáció körében.
Az új Red Bull Summer Edition Curuba Elderflower már kapható az Egyesült Királyságban, és hamarosan más országokban is elérhető lesz. A gyártó által közölt információk szerint egy 250 ml-es doboz ára 1,55 font, ami körülbelül 720 forintnak felel meg a mai árfolyamon.
Az energiaitalok gyakori fogyasztása azonban nem minden esetben ajánlott, különösen akkor, ha alkohollal keverik. Szakértők figyelmeztetnek a potenciális veszélyekre, amelyekkel járhat az energiaitalok és az alkohol egyidejű fogyasztása.
Egyes amerikai kutatások szerint az energiaitalok és az alkohol kombinálása növelheti a fizikai és szexuális agresszió kockázatát. A tanulmányok kimutatták, hogy azok, akik alkoholt és energiaitalt isznak, nagyobb valószínűséggel kerülnek verekedésbe vagy szexuális visszaélések áldozatává.
A Red Bull kiemelte, hogy termékeiket kizárólag önmagukban, a gyártó ajánlásainak megfelelően szabad fogyasztani, és figyelmeztetett a kockázatokra, amelyek az alkohollal való keverésből eredhetnek.
Kapcsolódó cikkeink
Íme a Red Bull Ládaderbi legjobbjai
16 év után tért vissza Budapestre a Red Bull Ládaderbi,…
Tovább olvasom >Sub Bass Monster nagykoncerttel vár az őrült járgányok versenye
Vasárnap 16 év után tér vissza Budapestre a Red Bull…
Tovább olvasom >Győzelme esetén betiltaná a brit munkáspárti kormány az energiaitalok tizenéveseknek történő értékesítését
A brit Munkáspárt ígéretet tett arra, hogy betiltja a „veszélyesen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >