Jön a Magyar Termék és a METRO közös eseménye!
A húsvéti időszak a fogyasztói vásárlás szempontjából kiemelkedő szezon, melyre a gyártók és a kereskedelmi üzletláncok is egyaránt készülnek. Hangolódjon idén Ön is az ünnepre a Magyar Termék és a METRO Nagykereskedelem közös eseményén! Ismerje meg azokat a hazai gyártókat, akiknek termékei nem maradhatnak el egyetlen húsvéti asztalról sem.
A METRO Gasztroakadémián egy foodstylist segítségével megtudhatja, hogyan ötvözze a hagyományos ízeket a legújabb gasztrotrendekkel. A tálalási tippeknek köszönhetően garantáltan új fényben tűnnek majd fel az ünnep legfontosabb ételeit. Sajátítson el egyszerű, mégis mutatós szervírozási praktikákat, melyekkel már idén is egzotikussá teheti a sonka, tojás, torma és pékáru ételcsokrát.
A sajtóesemény időpontja: 2024. március 11., 14:00-15:30
A sajtóesemény helyszíne: METRO Gasztroakadémia
Az eseményen a húsvéti falatok kóstolása sem marad el!
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >A KÖZSZÖV első 25 éve
Megalapításának 25. évfordulóját ünnepli idén a Közétkeztetők és Élelmezésvezetők Országos…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jövő szombaton kezdődik a Nyitott Napok Porta rendezvénysorozata
Jövő szombaton Szatmár és Bereg térségének bemutatkozásával kezdődik a Nyitott…
Tovább olvasom >Újabb drágulási hullám a baromfipiacokon: a csirkemell ára egy év alatt 17 százalékkal nőtt
Jelentősen emelkedtek a baromfitermékek árai Magyarországon az elmúlt hónapokban –…
Tovább olvasom >62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >