Jól teljesítő non-food kategóriák a Henkelnél
Jól teljesített tavaly a Henkel-csoport Mosó- és háztartási tisztítószerek, valamint Kozmetika üzletága, derült ki a Henkel Magyarország március 2-ai sajtótájékoztatóján. Előbbi 2,9, utóbbi 3,5 százalék szerves növekedést produkált.A globális válság legjobban a Ragasztási technológia üzletágat érintette, amelynek jelentős vevőköre az autó- és építőipar területéről kerül ki, és 10,2 százalékos szerves visszaesést szenvedett el. 2009-es értékesítési árbevétele 13 573 millió euró volt, ami azt jelenti, hogy az árfolyamhatásokkal és felvásárlások/befektetés-megszűnések hatásainak kiszűrése után számított szerves értékesítési árbevétel az előző évhez képest 3,5 százalékkal esett vissza.
A Henkel Magyarország Kft. a gazdasági válság hatásai ellenére az előző év felett teljesített 2009-ben. A vállalat tavaly 83,9 milliárd forint árbevételt ért el, ami 5,5 százalékkal haladja meg a megelőző év teljesítményét. A pozitív eredmények mögött elsősorban a Kozmetika üzletág kiemelkedő teljesítménye, valamint a Mosó- és háztartási tisztítószerek üzletág stabil piaci jelenléte és a magasabb export áll. Régiós szinten is egyedülálló, hogy a kozmetikai üzletág piaci részesedése, immár harmadik éve, minden egyes kategóriában növekedett.
Mayer Tamás, a vállalat Mosó- és tisztítószer üzletágának vezetője hangsúlyozta, hogy portfóliójukban a 40 éves Tomi márka teljesített a legjobban, a kedvező ár-érték arány biztosítása miatt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >