Jól teljesítő non-food kategóriák a Henkelnél
Jól teljesített tavaly a Henkel-csoport Mosó- és háztartási tisztítószerek, valamint Kozmetika üzletága, derült ki a Henkel Magyarország március 2-ai sajtótájékoztatóján. Előbbi 2,9, utóbbi 3,5 százalék szerves növekedést produkált.A globális válság legjobban a Ragasztási technológia üzletágat érintette, amelynek jelentős vevőköre az autó- és építőipar területéről kerül ki, és 10,2 százalékos szerves visszaesést szenvedett el. 2009-es értékesítési árbevétele 13 573 millió euró volt, ami azt jelenti, hogy az árfolyamhatásokkal és felvásárlások/befektetés-megszűnések hatásainak kiszűrése után számított szerves értékesítési árbevétel az előző évhez képest 3,5 százalékkal esett vissza.
A Henkel Magyarország Kft. a gazdasági válság hatásai ellenére az előző év felett teljesített 2009-ben. A vállalat tavaly 83,9 milliárd forint árbevételt ért el, ami 5,5 százalékkal haladja meg a megelőző év teljesítményét. A pozitív eredmények mögött elsősorban a Kozmetika üzletág kiemelkedő teljesítménye, valamint a Mosó- és háztartási tisztítószerek üzletág stabil piaci jelenléte és a magasabb export áll. Régiós szinten is egyedülálló, hogy a kozmetikai üzletág piaci részesedése, immár harmadik éve, minden egyes kategóriában növekedett.
Mayer Tamás, a vállalat Mosó- és tisztítószer üzletágának vezetője hangsúlyozta, hogy portfóliójukban a 40 éves Tomi márka teljesített a legjobban, a kedvező ár-érték arány biztosítása miatt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >