Jól teljesített a Lekkerland Kelet-Európában
Hat százalékkal 11,2 milliárd euróra tudta növelni forgalmát a Lekkerland AG & Co. KG a 2007-es üzleti évben. A kamatok és adózás előtti eredmény (EBIT) 102 millió euró lett.Kelet-Európa (Csehország, Szlovákia, Magyarország, Románia, Lengyelország) átlagon felüli növekedést mutatott a vállalati elvárásoknak megfelelően. Az eladások 23 százalékkal 939 millió euróra emelkedtek, főleg a cseh, román és magyar új ügyfél-akvizícióknak és a meglévő üzleti kapcsolatok bővítésének köszönhetően. A convenience nagykereskedő cég folytatja európai vállalatainak integrációját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >