Jól teljesített a Lekkerland Kelet-Európában
Hat százalékkal 11,2 milliárd euróra tudta növelni forgalmát a Lekkerland AG & Co. KG a 2007-es üzleti évben. A kamatok és adózás előtti eredmény (EBIT) 102 millió euró lett.Kelet-Európa (Csehország, Szlovákia, Magyarország, Románia, Lengyelország) átlagon felüli növekedést mutatott a vállalati elvárásoknak megfelelően. Az eladások 23 százalékkal 939 millió euróra emelkedtek, főleg a cseh, román és magyar új ügyfél-akvizícióknak és a meglévő üzleti kapcsolatok bővítésének köszönhetően. A convenience nagykereskedő cég folytatja európai vállalatainak integrációját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >