Jól teljesített a Lekkerland Kelet-Európában
Hat százalékkal 11,2 milliárd euróra tudta növelni forgalmát a Lekkerland AG & Co. KG a 2007-es üzleti évben. A kamatok és adózás előtti eredmény (EBIT) 102 millió euró lett.Kelet-Európa (Csehország, Szlovákia, Magyarország, Románia, Lengyelország) átlagon felüli növekedést mutatott a vállalati elvárásoknak megfelelően. Az eladások 23 százalékkal 939 millió euróra emelkedtek, főleg a cseh, román és magyar új ügyfél-akvizícióknak és a meglévő üzleti kapcsolatok bővítésének köszönhetően. A convenience nagykereskedő cég folytatja európai vállalatainak integrációját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >