Jól teljesített a Carrefour
A francia kiskereskedelmi óriás az idei első félévben 8,5%-os bevételnövekedést ért el.
2005 óta ez volt a cég
legerősebb féléves eredménye. A cég
közleménye szerint a jó eredményekben
szerepet játszott az elsősorban élelmiszerforgalmazásra
koncentráló termékkínálat, a jó
minőségű sajátmárkás termékek és
az, hogy a cég minden országban, ahol jelen van, vezető
helyet ért el.
A tőzsdei előrejelzés szerint
a cég idei forgalomnövekedése továbbra is
csak 7% lesz, üzemi pénzforgalma eléri az 1,5
milliárd eurót.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >