Jól teljesített a Carrefour
A francia kiskereskedelmi óriás az idei első félévben 8,5%-os bevételnövekedést ért el.
2005 óta ez volt a cég
legerősebb féléves eredménye. A cég
közleménye szerint a jó eredményekben
szerepet játszott az elsősorban élelmiszerforgalmazásra
koncentráló termékkínálat, a jó
minőségű sajátmárkás termékek és
az, hogy a cég minden országban, ahol jelen van, vezető
helyet ért el.
A tőzsdei előrejelzés szerint
a cég idei forgalomnövekedése továbbra is
csak 7% lesz, üzemi pénzforgalma eléri az 1,5
milliárd eurót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >