Jól startolt az Unilever
A világ második legnagyobb élelmiszer-ipari és háztartás-vegyipari cég eladásai az év első negyedében 9,53 milliárd euróra emelkedtek.
A cég üzemi eredménye 1,3 milliárd euró, ami nyolc
százalékkal kevesebb mint tavaly.
A kedvező üzleti eredmények ellenére az
Unilever még mindig elmarad főbb riválisai, elsősorban a Reckitt Benckiser
mögött, amely tízszázalékos forgalomnövekedésről számolt be ugyanebben az
időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >