Jól startolt az Unilever
A világ második legnagyobb élelmiszer-ipari és háztartás-vegyipari cég eladásai az év első negyedében 9,53 milliárd euróra emelkedtek.
A cég üzemi eredménye 1,3 milliárd euró, ami nyolc
százalékkal kevesebb mint tavaly.
A kedvező üzleti eredmények ellenére az
Unilever még mindig elmarad főbb riválisai, elsősorban a Reckitt Benckiser
mögött, amely tízszázalékos forgalomnövekedésről számolt be ugyanebben az
időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >Megugrott a Ryanair negyedéves nyeresége
A Ryanair Holdings hétfőn arról jelentett, hogy a nyeresége több…
Tovább olvasom >