Jól startolt az Unilever
A világ második legnagyobb élelmiszer-ipari és háztartás-vegyipari cég eladásai az év első negyedében 9,53 milliárd euróra emelkedtek.
A cég üzemi eredménye 1,3 milliárd euró, ami nyolc
százalékkal kevesebb mint tavaly.
A kedvező üzleti eredmények ellenére az
Unilever még mindig elmarad főbb riválisai, elsősorban a Reckitt Benckiser
mögött, amely tízszázalékos forgalomnövekedésről számolt be ugyanebben az
időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >