Jól startolt az Unilever
A világ második legnagyobb élelmiszer-ipari és háztartás-vegyipari cég eladásai az év első negyedében 9,53 milliárd euróra emelkedtek.
A cég üzemi eredménye 1,3 milliárd euró, ami nyolc
százalékkal kevesebb mint tavaly.
A kedvező üzleti eredmények ellenére az
Unilever még mindig elmarad főbb riválisai, elsősorban a Reckitt Benckiser
mögött, amely tízszázalékos forgalomnövekedésről számolt be ugyanebben az
időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >