Jól startolt az Unilever
A világ második legnagyobb élelmiszer-ipari és háztartás-vegyipari cég eladásai az év első negyedében 9,53 milliárd euróra emelkedtek.
A cég üzemi eredménye 1,3 milliárd euró, ami nyolc
százalékkal kevesebb mint tavaly.
A kedvező üzleti eredmények ellenére az
Unilever még mindig elmarad főbb riválisai, elsősorban a Reckitt Benckiser
mögött, amely tízszázalékos forgalomnövekedésről számolt be ugyanebben az
időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >