Jól startolt a Tesco az Egyesült Államokban
Az angol cég helyi leányvállalata a Fresh&Easy ráérzett az amerikai vásárlóik igényeire.
Az angol kiskereskedelmi lánc néhány hete 13 üzletet nyitott Los Angeles, Las Vegas és San Diego környékén. Az áruházlánc saját felmérése szerint a vásárlók 93 nagyon elégedett a Fresh&Easy kínálatával és a vásárlás körülményeivel. A mintegy 3500 áruféleséget tartalmazó kínálatban minden kategóriában jelen vannak a vezető márkák, az árak 10-25 százalékkal barátságosabbak, mint a konkurens szupermarketekben.
A Tesco úgy tervezi, hogy 2009-ig további 200 üzletet nyit az USA-ban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >