Jól startolt a Tesco az Egyesült Államokban
Az angol cég helyi leányvállalata a Fresh&Easy ráérzett az amerikai vásárlóik igényeire.
Az angol kiskereskedelmi lánc néhány hete 13 üzletet nyitott Los Angeles, Las Vegas és San Diego környékén. Az áruházlánc saját felmérése szerint a vásárlók 93 nagyon elégedett a Fresh&Easy kínálatával és a vásárlás körülményeivel. A mintegy 3500 áruféleséget tartalmazó kínálatban minden kategóriában jelen vannak a vezető márkák, az árak 10-25 százalékkal barátságosabbak, mint a konkurens szupermarketekben.
A Tesco úgy tervezi, hogy 2009-ig további 200 üzletet nyit az USA-ban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >