Jól startolt a Tesco az Egyesült Államokban
Az angol cég helyi leányvállalata a Fresh&Easy ráérzett az amerikai vásárlóik igényeire.
Az angol kiskereskedelmi lánc néhány hete 13 üzletet nyitott Los Angeles, Las Vegas és San Diego környékén. Az áruházlánc saját felmérése szerint a vásárlók 93 nagyon elégedett a Fresh&Easy kínálatával és a vásárlás körülményeivel. A mintegy 3500 áruféleséget tartalmazó kínálatban minden kategóriában jelen vannak a vezető márkák, az árak 10-25 százalékkal barátságosabbak, mint a konkurens szupermarketekben.
A Tesco úgy tervezi, hogy 2009-ig további 200 üzletet nyit az USA-ban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >