Jól startolt a Tesco az Egyesült Államokban
Az angol cég helyi leányvállalata a Fresh&Easy ráérzett az amerikai vásárlóik igényeire.
Az angol kiskereskedelmi lánc néhány hete 13 üzletet nyitott Los Angeles, Las Vegas és San Diego környékén. Az áruházlánc saját felmérése szerint a vásárlók 93 nagyon elégedett a Fresh&Easy kínálatával és a vásárlás körülményeivel. A mintegy 3500 áruféleséget tartalmazó kínálatban minden kategóriában jelen vannak a vezető márkák, az árak 10-25 százalékkal barátságosabbak, mint a konkurens szupermarketekben.
A Tesco úgy tervezi, hogy 2009-ig további 200 üzletet nyit az USA-ban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >