Jól sikerült pekingi bemutató

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 11. 04. 00:05

Pekingben a magyar nagykövetség gazdasági és kereskedelmi irodájának szervezésében magyar élelmiszer- és italbemutató-napot tartottak. A Zhaio Long szálloda különtermében. 44 magyar cég terméke mutatkozott be.

A szervezők mintegy 500 potenciális kínai érdeklődőt hívtak meg, kis- és nagykereskedőket, áruházláncokat, forgalmazókat. A meghívottak fele jelezte részvételi szándékát.
Hazánkat számtalan termék képviselte a magyar boroktól és libamájtól kezdve az akácmézen, és a Zsindelyes pálinkán át a debreceni és  Szentkirályi ásványvízig. Eljött a Tokaj Kereskedőház, valamint a tejtermékeiről és túródesszertjéről ismert EU-Milk is. Az érdeklődők kóstolhattak bio üdítőket, gyümölcslevelet, vagy megismerkedhettek a Solio ét- és salátaolajokkal és a Dejo diópótlóval, megízlelhették a Detki kekszet, a Sport szeletet, a pilótát, a Tibit és a magyar Milkát is, vagy akár a kézzel mártott konyakos meggyet.
A debreceni ave ásványvíz gyártó és forgalmazó kft. képviseletében Nagy Béla térségi kereskedelmi igazgató elmondta, hogy logójuk és márkanevük bejegyzés, termékeik pedig bevizsgálás alatt vannak.. A cég leginkább a grapefruit-citrom, a málna-narancs és a Jodicum elnevezésű jódos félliteres ásványvíz sikerében bízik.
Az Unicornis márkanévvel Kínában bejegyzett magyar tulajdonú, de otthon nem működő cég a kelet-kínai Csingdao (Qingdao) mellett vásárolt gyárat, amelyben már meg is kezdte százszázalékos gyömölcspárlatainak gyártását. A beruházással 2009 februárjában indultak, első vevőjük a helyi párttitkár, aki tízezer üveggel rendelt a 48 százalékosból – írja a balaton.hu.

Kapcsolódó cikkeink