Jól sikerült a karácsony a Marks and Spencernek
A brit élelmiszer- és ruházati áruház közleménye javuló eladásokról számolt be a karácsonyi szezonnak köszönhetően. A december 26-ig tartó 13 hétben a Marks and Spencer eladásai 2,6 százalékkal növekedtek.
A cég főképpen az internetes üzletágban ért el sikert, itt 32 százalékkal növekedtek az eladásai. A hazai, brit piacon 2,6 százalékos, a külföldi üzletekben 6 százalékos volt a növekedés.
A Marks and Spencer elnöke úgy fogalmazott: jó karácsonyuk volt, a 2009-re jellemző pozitív tendenciák folytatódtak. A cég ugyanakkor nem a hagyományos ruházati, hanem az élelmiszer üzletágban érte el a legnagyobb sikert. December 23-án rekord értékben, 50 millió fontért értékesítették áruikat – közölte az AFP tudósítása nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >