Jól sikerült a karácsony a Marks and Spencernek
A brit élelmiszer- és ruházati áruház közleménye javuló eladásokról számolt be a karácsonyi szezonnak köszönhetően. A december 26-ig tartó 13 hétben a Marks and Spencer eladásai 2,6 százalékkal növekedtek.
A cég főképpen az internetes üzletágban ért el sikert, itt 32 százalékkal növekedtek az eladásai. A hazai, brit piacon 2,6 százalékos, a külföldi üzletekben 6 százalékos volt a növekedés.
A Marks and Spencer elnöke úgy fogalmazott: jó karácsonyuk volt, a 2009-re jellemző pozitív tendenciák folytatódtak. A cég ugyanakkor nem a hagyományos ruházati, hanem az élelmiszer üzletágban érte el a legnagyobb sikert. December 23-án rekord értékben, 50 millió fontért értékesítették áruikat – közölte az AFP tudósítása nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >