Jól sikerült a karácsony a Marks and Spencernek
A brit élelmiszer- és ruházati áruház közleménye javuló eladásokról számolt be a karácsonyi szezonnak köszönhetően. A december 26-ig tartó 13 hétben a Marks and Spencer eladásai 2,6 százalékkal növekedtek.
A cég főképpen az internetes üzletágban ért el sikert, itt 32 százalékkal növekedtek az eladásai. A hazai, brit piacon 2,6 százalékos, a külföldi üzletekben 6 százalékos volt a növekedés.
A Marks and Spencer elnöke úgy fogalmazott: jó karácsonyuk volt, a 2009-re jellemző pozitív tendenciák folytatódtak. A cég ugyanakkor nem a hagyományos ruházati, hanem az élelmiszer üzletágban érte el a legnagyobb sikert. December 23-án rekord értékben, 50 millió fontért értékesítették áruikat – közölte az AFP tudósítása nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >