Jól sikerült a karácsony a Marks and Spencernek
A brit élelmiszer- és ruházati áruház közleménye javuló eladásokról számolt be a karácsonyi szezonnak köszönhetően. A december 26-ig tartó 13 hétben a Marks and Spencer eladásai 2,6 százalékkal növekedtek.
A cég főképpen az internetes üzletágban ért el sikert, itt 32 százalékkal növekedtek az eladásai. A hazai, brit piacon 2,6 százalékos, a külföldi üzletekben 6 százalékos volt a növekedés.
A Marks and Spencer elnöke úgy fogalmazott: jó karácsonyuk volt, a 2009-re jellemző pozitív tendenciák folytatódtak. A cég ugyanakkor nem a hagyományos ruházati, hanem az élelmiszer üzletágban érte el a legnagyobb sikert. December 23-án rekord értékben, 50 millió fontért értékesítették áruikat – közölte az AFP tudósítása nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >