Jól fejlődik az ásványvíz-piac
A mennyiséget tekintve 22 százalékkal, az értéket tekintve 19 százalékkal többet adtak el ásványvízből ebben az időszakban az egy évvel korábbihoz képest.Rekord-növekedést ért el tavaly június és 2007 júliusa között az
ásványvíz kiskereskedelmi forgalma a Nielsen piackutató cég új felmérése
szerint. A vizsgált időszakban az ásványvizek bolti eladása meghaladta a 40
milliárd forintot, ezzel nem csak a legnagyobb forgalmú, hanem a
legdinamikusabban fejlődő élelmiszer-kategóriák közé tartozik. A mennyiséget
tekintve 22 százalékkal, az értéket tekintve 19 százalékkal többet adtak el
ásványvízből 2006. július és 2007. júniusa között, mint az ezt megelőző egy
éves időszakban. Legkedveltebbek még mindig a szénsavas ásványvizek, amelyek az
összeladásoknak közel kétharmadát teszik ki. Évek óta egyre népszerűbb a
szénsavmentes kategória, a növekvő eladásoknak köszönhetően egyharmados
részaránnyal értékesítik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >