Jól fejlődik az ásványvíz-piac
A mennyiséget tekintve 22 százalékkal, az értéket tekintve 19 százalékkal többet adtak el ásványvízből ebben az időszakban az egy évvel korábbihoz képest.Rekord-növekedést ért el tavaly június és 2007 júliusa között az
ásványvíz kiskereskedelmi forgalma a Nielsen piackutató cég új felmérése
szerint. A vizsgált időszakban az ásványvizek bolti eladása meghaladta a 40
milliárd forintot, ezzel nem csak a legnagyobb forgalmú, hanem a
legdinamikusabban fejlődő élelmiszer-kategóriák közé tartozik. A mennyiséget
tekintve 22 százalékkal, az értéket tekintve 19 százalékkal többet adtak el
ásványvízből 2006. július és 2007. júniusa között, mint az ezt megelőző egy
éves időszakban. Legkedveltebbek még mindig a szénsavas ásványvizek, amelyek az
összeladásoknak közel kétharmadát teszik ki. Évek óta egyre népszerűbb a
szénsavmentes kategória, a növekvő eladásoknak köszönhetően egyharmados
részaránnyal értékesítik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >