Jól fejlődik az ásványvíz-piac
A mennyiséget tekintve 22 százalékkal, az értéket tekintve 19 százalékkal többet adtak el ásványvízből ebben az időszakban az egy évvel korábbihoz képest.Rekord-növekedést ért el tavaly június és 2007 júliusa között az
ásványvíz kiskereskedelmi forgalma a Nielsen piackutató cég új felmérése
szerint. A vizsgált időszakban az ásványvizek bolti eladása meghaladta a 40
milliárd forintot, ezzel nem csak a legnagyobb forgalmú, hanem a
legdinamikusabban fejlődő élelmiszer-kategóriák közé tartozik. A mennyiséget
tekintve 22 százalékkal, az értéket tekintve 19 százalékkal többet adtak el
ásványvízből 2006. július és 2007. júniusa között, mint az ezt megelőző egy
éves időszakban. Legkedveltebbek még mindig a szénsavas ásványvizek, amelyek az
összeladásoknak közel kétharmadát teszik ki. Évek óta egyre népszerűbb a
szénsavmentes kategória, a növekvő eladásoknak köszönhetően egyharmados
részaránnyal értékesítik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >