You too, Johnny! – Jane Walker néven készült skót whisky
A Diageo március 8-án, a nemzetközi nőnapon viszi piacra leghíresebb márkája, a Johnnie Walker „női” változatát, a Jane Walker Black Labelt.
Stephanie Jakoby, a Johnnie Walker elnökhelyettese nemcsak a női egyenjogúságról, a nemi szerepek aktuális változásairól nyilatkozott az új ital bevezetésével kapcsolatban, de kiemelte azt is, hogy a Johnnie Walker 12 kóstolómesterének fele nő, ahogy a márkával foglalkozó marketing stáb vezetői is.
A 250 ezer palackos tétel ajánlott ára palackonként 34 dollár, amiből 1 dollárnyit nők jogaiért síkra szálló szervezetek kapnak.
Érdekes marketingötlet, amiről jó ideig beszélni fog az italvilág (és talán utánozni is), és amelyről a kívülállók könnyen azt hihetik, hogy a cég a whiskyt akarja promótálni vele a női vásárlók körében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mi a bioélelmiszerek realitása a közétkeztetésben?
A Magyar Biokultúra Szövetség a bioélelmiszerek közétkeztetésbe kerüléséért indított aláírásgyűjtése…
Tovább olvasom >Budapest éjszakai élete fordulóponthoz ért: tömegturizmus helyett minőségi újragondolásra van szükség
A hajdani pezsgő budapesti éjszakai élet mára látványosan megkopott –…
Tovább olvasom >A szlovének több mint fele Horvátországban nyaralna az idén
A szlovének 71 százaléka tervez nyaralást az idén, és a…
Tovább olvasom >