You too, Johnny! – Jane Walker néven készült skót whisky
A Diageo március 8-án, a nemzetközi nőnapon viszi piacra leghíresebb márkája, a Johnnie Walker „női” változatát, a Jane Walker Black Labelt.
Stephanie Jakoby, a Johnnie Walker elnökhelyettese nemcsak a női egyenjogúságról, a nemi szerepek aktuális változásairól nyilatkozott az új ital bevezetésével kapcsolatban, de kiemelte azt is, hogy a Johnnie Walker 12 kóstolómesterének fele nő, ahogy a márkával foglalkozó marketing stáb vezetői is.
A 250 ezer palackos tétel ajánlott ára palackonként 34 dollár, amiből 1 dollárnyit nők jogaiért síkra szálló szervezetek kapnak.
Érdekes marketingötlet, amiről jó ideig beszélni fog az italvilág (és talán utánozni is), és amelyről a kívülállók könnyen azt hihetik, hogy a cég a whiskyt akarja promótálni vele a női vásárlók körében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >Új Guinness rekord: 112 méteres Dobos-torta készült!
Guiness rekordot döntöttek a Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum Dobos C.…
Tovább olvasom >