JÓFEJ-kampány negyedszer
Immár negyedik alkalommal ismétli meg a Magyar Sörgyártók Szövetsége 2008-ban az ittas vezetés elleni kampányát. A kiemelkedő veszélyt jelentő nyári hónapokban zajló JÓFEJ (Józan, Felelős Járművezető) rendezvénysorozathoz idén csatlakozott a Magyar Televízió, az ESMA és a Pesti Est is.A 2008-as JÓFEJ-kampány keretében április 25-től októberig több mint 60 alkalommal keresik fel hoszteszek Budapest leglátogatottabb szórakozóhelyein a fiatalokat. A helyszínen követendő, pozitív példaként mutatják be a józan gépjárművezetést, felhívja a figyelmet egyúttal az ittas vezetés veszélyeire is. Amelyik fiatal sofőr sikeresen tartóztatja meg magát az alkoholtól az éj folyamán, hazaindulás előtt ajándékban részesül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Equilor: 4 százalékkal bővülhet a magyar gazdaság az idén
A magyar gazdaság 4 százalékkal bővülhet az idén a tavalyi,…
Tovább olvasom >A Raiffeisen szerint az idén valószínűleg 4 százalékkal növekszik a gazdaság
Az idén a legvalószínűbb forgatókönyv szerint 4 százalékkal bővül a…
Tovább olvasom >Profession.hu: tavaly a negyedik negyedévre stabilizálódott a magyarországi álláspiac
Tavaly a negyedik negyedévben stabilizálódott a magyarországi álláspiac: az új…
Tovább olvasom >