JÓFEJ-kampány negyedszer
Immár negyedik alkalommal ismétli meg a Magyar Sörgyártók Szövetsége 2008-ban az ittas vezetés elleni kampányát. A kiemelkedő veszélyt jelentő nyári hónapokban zajló JÓFEJ (Józan, Felelős Járművezető) rendezvénysorozathoz idén csatlakozott a Magyar Televízió, az ESMA és a Pesti Est is.A 2008-as JÓFEJ-kampány keretében április 25-től októberig több mint 60 alkalommal keresik fel hoszteszek Budapest leglátogatottabb szórakozóhelyein a fiatalokat. A helyszínen követendő, pozitív példaként mutatják be a józan gépjárművezetést, felhívja a figyelmet egyúttal az ittas vezetés veszélyeire is. Amelyik fiatal sofőr sikeresen tartóztatja meg magát az alkoholtól az éj folyamán, hazaindulás előtt ajándékban részesül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Benne vagy? – Idén is értékelt a SuperBrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassult az OECD harmadik negyedévi GDP-növekedése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Adventi élelmiszer-biztonsági vizsgálatot rendelt el a fogyasztóvédelmi hatóság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

