JÓFEJ-kampány negyedszer
Immár negyedik alkalommal ismétli meg a Magyar Sörgyártók Szövetsége 2008-ban az ittas vezetés elleni kampányát. A kiemelkedő veszélyt jelentő nyári hónapokban zajló JÓFEJ (Józan, Felelős Járművezető) rendezvénysorozathoz idén csatlakozott a Magyar Televízió, az ESMA és a Pesti Est is.A 2008-as JÓFEJ-kampány keretében április 25-től októberig több mint 60 alkalommal keresik fel hoszteszek Budapest leglátogatottabb szórakozóhelyein a fiatalokat. A helyszínen követendő, pozitív példaként mutatják be a józan gépjárművezetést, felhívja a figyelmet egyúttal az ittas vezetés veszélyeire is. Amelyik fiatal sofőr sikeresen tartóztatja meg magát az alkoholtól az éj folyamán, hazaindulás előtt ajándékban részesül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >