Jobban keresik a nagyobb kiszerelésű tusfürdőt
A tusfürdő továbbra is a fellendülőben lévő kategóriákhoz tartozik: a 10 milliárd forintot meghaladó kiskereskedelmi értékesítés értékben 8, mennyiségben 14 százalékkal nőtt 2005. szeptember–2006. augusztusban, az előző hasonló időszakhoz képest.Tipikus hipermarket-termék: az összes eladott mennyiség 47 százaléka itt talált vevőre. A legnagyobb eladóterű bolttípus magas piaci részesedését egy százalékponttal növelte is, egyik évről a másikra.
Érzékelhetően javult a 400 milliliternél nagyobb kiszerelések kedveltsége. Menynyiségben 35, értékben pedig 15 százalék jutott rájuk.
Az olcsóbb normál szegmens pozíciója javult, a drágább 2in1 rovására. Ugyanakkor az átlagos fogyasztói árak valamelyest közeledtek egymáshoz. A normál literenkénti átlagára 4 százalékkal emelkedett 2006. július–augusztusban, az előző hasonló periódushoz képest, a 2in1 változaté viszont 5 százalékkal csökkent.
A kereskedelmi márkák viszonylag magas, 23 százalékos részaránya a mennyiségi értékesítésből változatlan maradt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >