Jobb fizetésekért kampányol a banánültetvényeken dolgozóknak a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy magasabb fizetésekért kampányol a banántermelő országokban. A lépés része a retailer elkötelezettségének, hogy fenntarthatóbbá teszi ellátási láncait.
A Lidl még 2006-ban vezette be a Fairglobe saját márkás veandet a fair trade termékekre, többek közt a kávéra vagy az organikus banánra.
A kiskereskedő változást szeretne, amely a korrekt béreket támogatja, és egyben transzparenssé teszi ellátási láncaiban a dolgozók fizetését.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Hibrid húst vezet be a Colruyt is Belgiumban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rangos szakmai elismerésben részesült a Lidl Magyarország
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >250 millió font értékű árcsökkentésre készül a brit Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan tároljuk a tojást? – Hasznos tanácsok a Nébih-től
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A VOSZ és MMESZ aláírta a Magyar Energiaközösség Klaszter Megállapodást
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >