Jobb fizetésekért kampányol a banánültetvényeken dolgozóknak a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy magasabb fizetésekért kampányol a banántermelő országokban. A lépés része a retailer elkötelezettségének, hogy fenntarthatóbbá teszi ellátási láncait.
A Lidl még 2006-ban vezette be a Fairglobe saját márkás veandet a fair trade termékekre, többek közt a kávéra vagy az organikus banánra.
A kiskereskedő változást szeretne, amely a korrekt béreket támogatja, és egyben transzparenssé teszi ellátási láncaiban a dolgozók fizetését.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >