Jobb fizetésekért kampányol a banánültetvényeken dolgozóknak a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy magasabb fizetésekért kampányol a banántermelő országokban. A lépés része a retailer elkötelezettségének, hogy fenntarthatóbbá teszi ellátási láncait.
A Lidl még 2006-ban vezette be a Fairglobe saját márkás veandet a fair trade termékekre, többek közt a kávéra vagy az organikus banánra.
A kiskereskedő változást szeretne, amely a korrekt béreket támogatja, és egyben transzparenssé teszi ellátási láncaiban a dolgozók fizetését.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >