Jobb élelmiszereket eredményez az összetevő-adatbázis
A Journey Food élelmiszertech cég szerint a globális élelmiszeripar komoly kárt szenvedett az ellátási láncok hatékonytalansága, a nem fenntartható gyakorlatok és a minőségtelen étkezés miatt. A startup egyértelműen tudja e problémákra a választ, amely nem más, mint az adat.
A Journey Foods olyan eszközöket biztosít, amely segít a cégeknek új élelmiszerek fejlesztésében, valamint abban, hogy megértsenek mindent a termékek életciklusával kapcsolatban az összetevők környezeti hatásától az ellátási nehézségeken át a költségcsökkentés lehetőségekig.
A Journey Foods ajánlatának középpontjában egy óriási adatbázis áll, amely sok millió termékről és összetevőről tartalmaz információt, s amely 17 milliárd adatponttal rendelkezik.
A mesterséges intelligencia ezen adatokat felhasználva képes ajánlásokat megfogalmazni a legideálisabb összetevőket illetően olyan faktorokat figyelembe véve, mint a tápérték, a fenntarthatóság, a költségek és a csomagolási előírások.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Az AI által generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >