Jobb élelmiszereket eredményez az összetevő-adatbázis
A Journey Food élelmiszertech cég szerint a globális élelmiszeripar komoly kárt szenvedett az ellátási láncok hatékonytalansága, a nem fenntartható gyakorlatok és a minőségtelen étkezés miatt. A startup egyértelműen tudja e problémákra a választ, amely nem más, mint az adat.
A Journey Foods olyan eszközöket biztosít, amely segít a cégeknek új élelmiszerek fejlesztésében, valamint abban, hogy megértsenek mindent a termékek életciklusával kapcsolatban az összetevők környezeti hatásától az ellátási nehézségeken át a költségcsökkentés lehetőségekig.
A Journey Foods ajánlatának középpontjában egy óriási adatbázis áll, amely sok millió termékről és összetevőről tartalmaz információt, s amely 17 milliárd adatponttal rendelkezik.
A mesterséges intelligencia ezen adatokat felhasználva képes ajánlásokat megfogalmazni a legideálisabb összetevőket illetően olyan faktorokat figyelembe véve, mint a tápérték, a fenntarthatóság, a költségek és a csomagolási előírások.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú hűtéstechnológiával csökkenti energiaköltségeit a brit Tesco
Mesterséges intelligencia (AI) alapú hűtéstechnológiát vezetett be a brit Tesco,…
Tovább olvasom >AI-alapú salátabárt helyezett üzembe az amerikai Schnuck Markets üzleteiben
A Schnuck Markets Inc. „intelligens salátabár” kínálta élménnyel várja vásárlóit…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államokban a legmagasabb az e-kereskedelmi penetráció
A Stocklytics.com által bemutatott adatok alapján az e-kereskedelem penetrációja az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >