Jó úton halad a Procter & Gamble , hogy elérje 2030-ra kitűzött céljait
A Procter & Gamble bejelentette, hogy kiválóan halad előre európai fenntarthatósági projektjével, s mindent megtesz, hogy elérje „Ambition 2030” nevű céljait.
A Procter & Gamble azon dolgozik, hogy körforgásos gazdaságot hozzon létre az újrahasznosítható műanyag számára Európában PET és HDPE flakonjai kapcsán.
A Procter & Gamble Hair Care Europe az új, újrahasznosított műanyag csomagolást először a Pantene termékeknél alkalmazza majd, míg az Ariel is elkötelezte magát amellet, hogy teljes mértékben átáll az újrahasznosított műanyagok alkalmazására, és a következő öt évben 30 százalékkal csökkenti műanyag-felhasználását.
Kapcsolódó cikkeink
Nem csak a fogyasztók díjazták a Gillette új csomagolását
Többek között ilyen és ehhez hasonló fogyasztói vélemények is vezettek…
Tovább olvasom >Kisebb lábnyom, nagyobb hatás
Az e-kereskedelem térnyerése az elmúlt években alapjaiban formálta át a…
Tovább olvasom >Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >