Jó évet zárt a Szentkirályi Magyarország 2021-ben
A Szentkirályi Magyarország számlázott árbevétele több mint 10 százalékkal, eladásainak volumene pedig 7 százalékkal nőtt a tavalyi évben 2020-hoz képest. A kiemelkedő eredmények stabil alapot biztosítanak a vállalat számára ahhoz, hogy hatékonyan alkalmazkodjon a jövő kihívásaihoz és támogassa a nehéz helyzetbe került rászorulókat. A meghatározó élelmiszeripari szereplő az elmúlt hetekben jelentős termékadományt jutatott el az ukrán-magyar határra érkező menekülteknek.
A Szentkirályi Magyarország Kft. legfőbb üzleti mutatói a koronavírus-járvány kitörése előtti szintet is meghaladták 2021-ben, és jelentősen növelte piaci részesedését a természetes ásványvízpiacon. Tavaly a vállalat számlázott árbevétele több mint 10 százalékkal, eladásainak volumene pedig 7 százalékkal nőtt a 2020-as évhez képest. A tavalyi enyhébb járványügyi korlátozások hatására ismét többen fogyasztottak élelmiszert és italt az otthonukon kívül, például vendéglátóhelyeken vagy útközben, ennek köszönhetően dinamikusan növekedtek a kis kiszerelésű termékek eladásai az ásványvíz-, üdítőital- és jegesteaszegmensben is.
„Minden előzetes elvárást túlszárnyalva, kivételesen sikeres évet zárt a Szentkirályi Magyarország 2021-ben. A koronavírus-járvány okozta kihívások közepette is tovább erősítettük partnerkapcsolatainkat, így a hirtelen jött kánikula okozta ellátási problémák ellenére rendkívül erős nyári szezont tudhattunk magunk mögött. A vállalat 2019-es átalakulása óta lezárult az integráció folyamata, és jelenleg is zajlik a közös vállalati kultúra kialakítása a Szentkirályi és a Pepsi kiváló csapatainak összehangolásával”
– jelentette ki Buzási Dániel, a Szentkirályi Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
A folyamatosan növekvő vásárlói igények kiszolgálása érdekében a Szentkirályi Magyarország évek óta kapacitásbővítő beruházásokat hajt végre. Három évvel a legutóbbi üzemcsarnok és palackozó gépsor átadását követően, tavaly októberben letették a több mint 1500 négyzetméteres új raktárcsarnok alapkövét. Az egy milliárd forint összértékű beruházás második ütemében megépülő üzemcsarnok új, modern gépsorok telepítését, valamint a gyártási és raktározási kapacitás bővítését teszi lehetővé.
A tavalyi év kimagasló eredményei lehetőséget nyújtanak arra is, hogy az élelmiszeripari vállalat támogassa a krízishelyzetben rászorulókat, ezért az elmúlt hetekben 30 raklap ásványvizet és a központi iroda munkatársai által összegyűjtött adományokat szállított az ukrán-magyar határra érkező menekültek számára. Ezen kívül a vállalat díjnyertes ásványvize, a Szentkirályi 1 millió forint adományt gyűjtött össze az Ukrajnából menekültek számára a Budapest Bike Maffia szervezetén keresztül, a március végén megrendezett 37. Vivicittá városvédő futáson.
Kapcsolódó cikkeink
A jelenlegi kapacitás többszörösét tudja majd a Posta új logisztikai központja
A Magyar Posta újabb mérföldkőhöz érkezett: az ügyfelei hatékonyabb és…
Tovább olvasom >Elérte az 1 milliárd fontot a brit kényelmi kereskedelmi beruházások összege idén
Rekordot döntöttek az elmúlt évben az Egyesült Királyság helyi boltjaiba…
Tovább olvasom >Több mint 50 millió eurót ruházott be a DS Smith Portugáliában
A DS Smith több mint 50 millió eurót ruházott be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >