Jó évet zárt a Heineken Hungária
A kedvezőtlen sörpiaci környezet ellenére 16 százalékos üzemieredmény-növekedésről és 12 százalékos nettó árbevétel-növekedésről számolt be a Heineken Hungária 2007-re nézve.A cég tavaly 2392 millió hektoliter sört értékesített, 9 százalékkal többet, mint 2006-ban. Az üzemi eredmény 3,3 milliárd forintra, míg a nettó árbevétel 47,5 milliárd forintra bővült.
A Heineken Hungária a tavalyi év során több beruházást is megvalósított: például új, áttetsző címkét ragasztó csomagoló gépsort állított üzembe Sopronban, és hordótöltő gépsort indított be Martfűn.
A vállalatot az elért kiváló eredményekhez hozzásegítette a Heineken márka folyamatos sikere, amely megerősítette vezető pozícióját a szuperprémium szegmensben, és a Soproni márka erős fejlődése, amely megszerezte a hazai piac második helyét az értékesített mennyiség tekintetében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >