Jó évet zárt a Heineken Hungária
A kedvezőtlen sörpiaci környezet ellenére 16 százalékos üzemieredmény-növekedésről és 12 százalékos nettó árbevétel-növekedésről számolt be a Heineken Hungária 2007-re nézve.A cég tavaly 2392 millió hektoliter sört értékesített, 9 százalékkal többet, mint 2006-ban. Az üzemi eredmény 3,3 milliárd forintra, míg a nettó árbevétel 47,5 milliárd forintra bővült.
A Heineken Hungária a tavalyi év során több beruházást is megvalósított: például új, áttetsző címkét ragasztó csomagoló gépsort állított üzembe Sopronban, és hordótöltő gépsort indított be Martfűn.
A vállalatot az elért kiváló eredményekhez hozzásegítette a Heineken márka folyamatos sikere, amely megerősítette vezető pozícióját a szuperprémium szegmensben, és a Soproni márka erős fejlődése, amely megszerezte a hazai piac második helyét az értékesített mennyiség tekintetében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >