Jó Bor kampány
Elindult a hegyközségek Nemzeti Tanácsa Jó Bor edukációs kampányának második szakasza, ezúttal is a fiatalokat, kezdő borfogyasztókat megcélozva és új tartalmakkal felhívva a figyelmet a minőségi magyar borfogyasztásra. Az edukáció szükségességére a HNT országos kutatásának eredménye világít rá, amely szerint a magyar fiatalok borral kapcsolatos tudása hiányos, és a minőségi borélvezet nem feltétlenül jellemző rájuk.

Lényeg az edukáció
A kampány fő platformja továbbra is a magyarborod.hu, amely segít eligazodni a magyar borok világában számos edukatívan szórakoztató próbatétellel, a megszerzett boros tudás tesztelésére pedig az egyedi fejlesztésű memóriajáték ad lehetőséget. A hathetes kampánynak outdoor, rádió és print lába is lesz, de a hangsúly ismét a digitális jelenléten lesz. //
Kapcsolódó cikkeink
Átadási árak, polci árak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kevesebb szőlő, kevesebb lágy kenyér
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bor – tudatosan és ösztönösen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szallas.hu: az év utolsó heteiben a vendégek mintegy fele wellness-szálláson pihen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A szállásadók több, mint fele tervezi bevezetni az AI-t a következő egy évben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


