Jó Bor kampány

Szerző: Ipacs Tamás Dátum: 2020. 11. 10. 10:38

Elindult a hegyközségek Nemzeti Tanácsa Jó Bor edukációs kampányának második szakasza, ezúttal is a fiatalokat, kezdő borfogyasztókat megcélozva és új tartalmakkal felhívva a figyelmet a minőségi magyar borfogyasztásra. Az edukáció szükségességére a HNT országos kutatásának eredménye világít rá, amely szerint a magyar fiatalok borral kapcsolatos tudása hiányos, és a minőségi borélvezet nem feltétlenül jellemző rájuk.

Jó bor kampány - horeca

Lényeg az edukáció

A kampány fő platformja továbbra is a magyarborod.hu, amely segít eligazodni a magyar borok világában számos edukatívan szórakoztató próbatétellel, a megszerzett boros tudás tesztelésére pedig az egyedi fejlesztésű memóriajáték ad lehetőséget. A hathetes kampánynak outdoor, rádió és print lába is lesz, de a hangsúly ismét a digitális jelenléten lesz. //

Kapcsolódó cikkeink