Jó Bor kampány
Elindult a hegyközségek Nemzeti Tanácsa Jó Bor edukációs kampányának második szakasza, ezúttal is a fiatalokat, kezdő borfogyasztókat megcélozva és új tartalmakkal felhívva a figyelmet a minőségi magyar borfogyasztásra. Az edukáció szükségességére a HNT országos kutatásának eredménye világít rá, amely szerint a magyar fiatalok borral kapcsolatos tudása hiányos, és a minőségi borélvezet nem feltétlenül jellemző rájuk.

Lényeg az edukáció
A kampány fő platformja továbbra is a magyarborod.hu, amely segít eligazodni a magyar borok világában számos edukatívan szórakoztató próbatétellel, a megszerzett boros tudás tesztelésére pedig az egyedi fejlesztésű memóriajáték ad lehetőséget. A hathetes kampánynak outdoor, rádió és print lába is lesz, de a hangsúly ismét a digitális jelenléten lesz. //
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb szőlő, kevesebb lágy kenyér
A szőlő- és borágazatnak az elmúlt években számos kihívással kellett…
Tovább olvasom >Bor – tudatosan és ösztönösen
Kinek, milyet, hogyan eladni – ezek a bormarketing alapproblémái is.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az utazás jövője: mesterséges intelligencia válthatja le az utazási irodákat
A turizmus világszerte robbanásszerűen növekszik, különösen Ázsiában, ahol a bővülő…
Tovább olvasom >Filmvetítéssel és késő esti nyitvatartással is várják a fővárosi fürdők nyáron a közönséget
Az iskolai nyári szünet kezdetével változatos programokkal várják a vendégeket…
Tovább olvasom >Cukrász Szakmai Nap 2025
A Magyar Cukrász Ipartestület május 5-én tartotta meg hagyományos tavaszi…
Tovább olvasom >