Jelnyelvi szépségtanácsadási szolgáltatást indított a Shiseido
Ingyenes online szépségtanácsadási szolgáltatást indított novemberben a Shiseido hallássérült vásárlói számára.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
Az Online Beauty platformon keresztül elérhető személyre szabott tanácsadás jelnyelven, szájról olvasással és csevegéssel elérhető, és azokat az akadályokat hivatott kiküszöbölni, amelyekkel a hallássérültek a hagyományos szépségápolási konzultációk során szembesülnek.
A konzultációkat kezdetben a Shiseido két ügyfélközpontú „omni személyes szépségtanácsadója” (PBP) vezeti, miközben jelelni tanulnak, de a vállalat a rutinművelekre már folyékonyan jelelő tanácsadókat is tervez kijelölni.
A kliensek a számukra legkényelmesebb kommunikációs módot kiválasztva otthonuk kényelméből vehetik igénybe a szolgáltatást. A jelnyelvi kifejezéseket az online használathoz optimalizálták, a jobb megértést pedig kiegészítő vizuális elemek, például termékbemutatók segítik.
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a finn Oddlygood a brit Rude Health márkát
A skandináv vegán piacon vezető finn Oddlygood felvásárolta az Egyesült…
Tovább olvasom >Hazaviszem az éttermet – éttermi merchandising
Mi jut eszébe, ha kedvenc étterme vagy kávézója nevét meglátja…
Tovább olvasom >Szörpök az árviharban
A szörpök piaca dinamikus változásokon megy keresztül, amit a fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >