Jelnyelvi szépségtanácsadási szolgáltatást indított a Shiseido
Ingyenes online szépségtanácsadási szolgáltatást indított novemberben a Shiseido hallássérült vásárlói számára.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
Az Online Beauty platformon keresztül elérhető személyre szabott tanácsadás jelnyelven, szájról olvasással és csevegéssel elérhető, és azokat az akadályokat hivatott kiküszöbölni, amelyekkel a hallássérültek a hagyományos szépségápolási konzultációk során szembesülnek.
A konzultációkat kezdetben a Shiseido két ügyfélközpontú „omni személyes szépségtanácsadója” (PBP) vezeti, miközben jelelni tanulnak, de a vállalat a rutinművelekre már folyékonyan jelelő tanácsadókat is tervez kijelölni.
A kliensek a számukra legkényelmesebb kommunikációs módot kiválasztva otthonuk kényelméből vehetik igénybe a szolgáltatást. A jelnyelvi kifejezéseket az online használathoz optimalizálták, a jobb megértést pedig kiegészítő vizuális elemek, például termékbemutatók segítik.
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a finn Oddlygood a brit Rude Health márkát
A skandináv vegán piacon vezető finn Oddlygood felvásárolta az Egyesült…
Tovább olvasom >Hazaviszem az éttermet – éttermi merchandising
Mi jut eszébe, ha kedvenc étterme vagy kávézója nevét meglátja…
Tovább olvasom >Szörpök az árviharban
A szörpök piaca dinamikus változásokon megy keresztül, amit a fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >