Jelnyelvi szépségtanácsadási szolgáltatást indított a Shiseido
Ingyenes online szépségtanácsadási szolgáltatást indított novemberben a Shiseido hallássérült vásárlói számára.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
Az Online Beauty platformon keresztül elérhető személyre szabott tanácsadás jelnyelven, szájról olvasással és csevegéssel elérhető, és azokat az akadályokat hivatott kiküszöbölni, amelyekkel a hallássérültek a hagyományos szépségápolási konzultációk során szembesülnek.
A konzultációkat kezdetben a Shiseido két ügyfélközpontú „omni személyes szépségtanácsadója” (PBP) vezeti, miközben jelelni tanulnak, de a vállalat a rutinművelekre már folyékonyan jelelő tanácsadókat is tervez kijelölni.
A kliensek a számukra legkényelmesebb kommunikációs módot kiválasztva otthonuk kényelméből vehetik igénybe a szolgáltatást. A jelnyelvi kifejezéseket az online használathoz optimalizálták, a jobb megértést pedig kiegészítő vizuális elemek, például termékbemutatók segítik.
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a finn Oddlygood a brit Rude Health márkát
A skandináv vegán piacon vezető finn Oddlygood felvásárolta az Egyesült…
Tovább olvasom >Hazaviszem az éttermet – éttermi merchandising
Mi jut eszébe, ha kedvenc étterme vagy kávézója nevét meglátja…
Tovább olvasom >Szörpök az árviharban
A szörpök piaca dinamikus változásokon megy keresztül, amit a fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra jön a Strandok Éjszakája
Idén tizenhatodik alkalommal rendezik meg a Magyar Fürdőszövetség kezdeményezésére a…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >A gyártástól az üzletekig az SAP megoldására fűzi fel ékszereit a Pandora
A technológia által kínált legjobb lehetőségeket szeretné használni üzlete fellendítésére…
Tovább olvasom >