Jelnyelvi szépségtanácsadási szolgáltatást indított a Shiseido
Ingyenes online szépségtanácsadási szolgáltatást indított a Shiseido hallássérült vásárlói számára.
Az Online Beauty platformon keresztül elérhető személyre szabott tanácsadási szolgáltatás jelnyelven, szájról olvasással és csevegéssel elérhető, és azokat az akadályokat hivatott kiküszöbölni, melyekkel a hallássérültek a hagyományos szépségápolási konzultációk során szembesülnek.
Ezzel egyidejűleg a Shiseido „Foglalkoztatásbővítési projektje” keretében aktívan alkalmaz fogyatékkal élő munkatársakat, így a jelnyelvet ismerőket is. Kezdetben a Shiseido két ügyfélközpontú tanácsadója, ún. omni személyes szépségtanácsadója (PBP) vezeti a konzultációkat, miközben jelelni tanulnak. Ugyanakkor a vállalat a rutinművelekre már folyékonyan jelelő tanácsadókat is tervez alkalmazni.
A kliensek kiválaszthatják a számukra legkényelmesebb kommunikációs módot, és otthonuk kényelméből vehetik igénybe a konzultációt. A jelnyelvi kifejezések az online használathoz optimalizáltak és a jobb megértést vizuális elemek, például termékbemutatók segítik.
A szolgáltatás egy októberi próbaidőszakot követően november 7-én vált hivatalosan elérhetővé.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Jelnyelvi szépségtanácsadási szolgáltatást indított a Shiseido
Ingyenes online szépségtanácsadási szolgáltatást indított novemberben a Shiseido hallássérült vásárlói…
Tovább olvasom >Vásárlási élmény és társadalmi felelősségvállalás: Mesterséges intelligencia a szépségiparban
Minden iparágban gőzerővel robognak a mesterséges intelligencia alapú fejlesztések, és…
Tovább olvasom >A fogyasztókat szépségápolási rutinnal támogató alkalmazást indított a Shiseido
Az applikáció visszajelzést ad arról is, hogy a rutin alkalmazása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >