Jelnyelvi szépségtanácsadási szolgáltatást indított a Shiseido

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 11. 25. 09:20

Ingyenes online szépségtanácsadási szolgáltatást indított a Shiseido hallássérült vásárlói számára.

Az Online Beauty platformon keresztül elérhető személyre szabott tanácsadási szolgáltatás jelnyelven, szájról olvasással és csevegéssel elérhető, és azokat az akadályokat hivatott kiküszöbölni, melyekkel a hallássérültek a hagyományos szépségápolási konzultációk során szembesülnek.

Ezzel egyidejűleg a Shiseido „Foglalkoztatásbővítési projektje” keretében aktívan alkalmaz fogyatékkal élő munkatársakat, így a jelnyelvet ismerőket is. Kezdetben a Shiseido két ügyfélközpontú tanácsadója, ún. omni személyes szépségtanácsadója (PBP) vezeti a konzultációkat, miközben jelelni tanulnak. Ugyanakkor a vállalat a rutinművelekre már folyékonyan jelelő tanácsadókat is tervez alkalmazni.

A kliensek kiválaszthatják a számukra legkényelmesebb kommunikációs módot, és otthonuk kényelméből vehetik igénybe a konzultációt. A jelnyelvi kifejezések az online használathoz optimalizáltak és a jobb megértést vizuális elemek, például termékbemutatók segítik.

A szolgáltatás egy októberi próbaidőszakot követően november 7-én vált hivatalosan elérhetővé.

Retail Asia

Kapcsolódó cikkeink