Jelentősen nőtt az eMAG az elmúlt évben a hazai piacon
A 2016-ban elért árbevétel növekedés alapján sikeres évet zárt a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu. Az internetes áruház kiemelkedő eredményéhez Marketplace partnerei is hozzájárultak, ezért a cég megalapította az eMAG E-xcellence Díjat, amit három kategóriában ítél oda a vásárlók szempontjából kimagasló teljesítményt nyújtó vállalkozásoknak.
A hazai e-kereskedelem egyik kulcsszereplőjeként,a magyar piacon alig négy éve jelen lévő eMAG az elmúlt évben háromszoros növekedést ért el a piachoz képest. Ezzel, a leggyorsabban növekvő vállalatként, megtartotta második helyét a GKI Digital június közepén közzétett e-kereskedelmi TOP10-eslistáján. A rendszeres akciók (Black Friday, Árak Forradalma) népszerűsége, a műszaki cikkek értékesítésének növelése, az átlagos kosárérték emelkedése, valamint a mindennapi fogyasztási cikkek iránti fokozott érdeklődés mellett, a siker a Marketplace (piactér) platformnak is köszönhető, amellyel az eMAGa magyar piacon egyedülálló mélységű és szélességű termékportfóliót biztosít.
„Folyamatosan nyomon követjük a hazai piacot és a nemzetközi trendeket, hiszen célunk a vásárlók és igényeik megértése. Ennek érdekében, az elmúlt évek során folyamatosan fejlesztettük piactér megoldásunkat, amely lehetőséget biztosít a hazai kis- és középvállalkozásoknak előnyt kovácsolni az eMAG márka ismertségéből és oldalának látogatottságából, hogy termékeiket és szolgáltatásaikat sikerrel értékesíthessék” – mondta el Catalin Dit, az eMAG ügyvezetője.
A vállalat részint a piactér sikereként értékeli azt is, hogy a hazai webáruházak közt a jelenleg leglátogatottabb eMAG.hu oldalon, a nagyjából 1000partnernekis köszönhetően 8500 márka és 600 ezer termék érhető el. A Marketplace partnerek által realizált rendelések száma pedig a 2015-ös adatokhoz képest megduplázódott 2016-ban, és a megrendelt termékek értéke is jelentősen nőtt az előző évihez viszonyítva.Továbbá, az oldallátogatók közel egyharmadát (30%) a Marketplace partnerek által kínált termékek érdekelték 2016-ban.
Catalin Dit szerint az eMAG piactér szolgáltatóinak kulcsszerepe van a webáruház töretlen növekedésében, a vállalat ezért is szeretné díjjal elismerni partnerei erőfeszítéseit.Az eMAG E-xcellence Díjat a cég képviselői és az e-kereskedelem területének szakértői három kategóriában ítélik oda, így az elismerést a legkiválóbb szolgáltató, a legszínesebb termékkínálattal rendelkező, valamint a legdinamikusabban fejlődő Marketplace partnerek vehetik majd át szeptemberben.
Kapcsolódó cikkeink
Az eMAG új áruhitel-fejlesztései: kényelmesebb részletfizetés a magyar vásárlók számára
Az eMAG jelentős fejlesztést vezetett be, amely még egyszerűbbé és…
Tovább olvasom >Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >