Jelentősen nőtt a Henkel forgalma a második negyedévben
A Henkel 2010 második negyedévében 3,890 milliárd euró árbevételt ért el.A stabilizálódó piaci környezetben ez az előző év azonos negyedévéhez képest 11,6 százalékos növekedést jelentett. Az árfolyamhatások kiszűrése utáni árbevétel-növekedés 6,0 százalék volt. Mindezt 2010 első negyedévében erős árbevétel-növekedés előzte meg. A pozitív fejlődéshez elsősorban az Adhesive Technologies és a Kozmetika üzletágak járultak hozzá.
A negyedév adózás utáni eredménye 86,7 százalékkal 150 millió euróról 280 millió euróra emelkedett. A 7 millió euró kisebbségi részesedés levonásával a negyedév adózás utáni eredménye 273 millió euró volt (az előző év azonos negyedévében 143 millió euró). A vállalat összességében, a 2009-es évhez képest, idén több mint 25 százalékos bevétel növekedést vár.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >