Jelentősen nőtt a Henkel forgalma a második negyedévben
A Henkel 2010 második negyedévében 3,890 milliárd euró árbevételt ért el.A stabilizálódó piaci környezetben ez az előző év azonos negyedévéhez képest 11,6 százalékos növekedést jelentett. Az árfolyamhatások kiszűrése utáni árbevétel-növekedés 6,0 százalék volt. Mindezt 2010 első negyedévében erős árbevétel-növekedés előzte meg. A pozitív fejlődéshez elsősorban az Adhesive Technologies és a Kozmetika üzletágak járultak hozzá.
A negyedév adózás utáni eredménye 86,7 százalékkal 150 millió euróról 280 millió euróra emelkedett. A 7 millió euró kisebbségi részesedés levonásával a negyedév adózás utáni eredménye 273 millió euró volt (az előző év azonos negyedévében 143 millió euró). A vállalat összességében, a 2009-es évhez képest, idén több mint 25 százalékos bevétel növekedést vár.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >