Jelentősen drágult
Az éves piac mérete közeledik a 220 milliárd forinthoz. A legkedveltebb vörösáru szegmensének részaránya – mennyiséget tekintve – 36-ról 37 százalékra emelkedett, éves összehasonlításban. Utána a kolbász következik stabilan 16, majd a felvágott, sonka és szalonna, szintén változatlanul 9 százalékos részaránnyal.
További sorrend: kenőmájas a szendvicskrémmel együtt, füstölt húsok és szalámi. A többi kisebb szegmens mutatója nem éri el az 5 százalékot, mennyiségben.
Erősödtek a gyártói márkák, ugyanis értéket tekintve 75-ről 76 százalékra emelkedett a piaci részesedésük, tízhónapos összehasonlításban.
Ami a bolttípusok súlyát illeti: olyannyira stabilak az erőviszonyok, hogy egyik csatorna részaránya sem változott, egyik évről a másikra. Vezet a 401–2500 négyzetméteres csatorna, az értékbeli eladásból elért 34 százalékos piacrésszel, a legutóbbi tíz hónap során. A hipermarket mutatója 31 százalék
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Prémium ital, prémium irodalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kovász- és kombuchamegosztó kampányt indít a Felelős Gasztrohős Alapítvány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stílus, nyelv, eszköz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

