Jelentősen csökkenti hús termékkínálatát a Lidl, jönnek a tematikus hetek
Kevesebb hústermék lesz elérhető a Lidlben, a helyükön pedig növényi alapú élelmiszerek szerepelnek majd a diszkontlánc kínálatában. Rendszeresen lesznek majd tematikus hetek is, amelyek a növényi alternatívákat hivatottak bemutatni.

A projekt részleteiről még nincs több információ
„Tízmilliárd ember számára a természeti erőforrások csak akkor elegendőek, ha a húsfogyasztás aránya csökken”
– idézi a Bild a Lidl németországi sajtóközleményét.
A Lidl speciális témaheteket tart majd az üzleteiben, amelynek keretében húsmentes termékeket is népszerűsít majd.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >Meghosszabbította Kína a marhahúsimport-vizsgálatot – még várnak a korlátozásokkal
Három hónappal, november 26-ig meghosszabbította a marhahúsimportra vonatkozó vizsgálatát Kína,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >