Jelentősen csökkenti hús termékkínálatát a Lidl, jönnek a tematikus hetek
Kevesebb hústermék lesz elérhető a Lidlben, a helyükön pedig növényi alapú élelmiszerek szerepelnek majd a diszkontlánc kínálatában. Rendszeresen lesznek majd tematikus hetek is, amelyek a növényi alternatívákat hivatottak bemutatni.

A projekt részleteiről még nincs több információ
„Tízmilliárd ember számára a természeti erőforrások csak akkor elegendőek, ha a húsfogyasztás aránya csökken”
– idézi a Bild a Lidl németországi sajtóközleményét.
A Lidl speciális témaheteket tart majd az üzleteiben, amelynek keretében húsmentes termékeket is népszerűsít majd.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Csemői kistermelői húsüzemet záratott be a Nébih
Súlyos élelmiszerbiztonsági kockázatot jelentő higiéniai és dokumentációs hiányosság miatt felfüggesztette…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a Balaton a legnépszerűbb úti cél pünkösdkor
A pünkösdi hosszú hétvége foglalásainak régiós összesítéséből kiderült, hogy a…
Tovább olvasom >Új piacot talált a hazai food truck scéna
Új piacot keres a hazai food truck scéna, ezért idén…
Tovább olvasom >